י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בעקבות השמועות הזדוניות

הגב' נתניהו בוידאו: הייתי עסוקה; פייק ניוז

עקב כך שלא נראתה בציבור שבועות ארוכים, נפוצו שמועות זדוניות על כך שאשת ראש הממשלה מאושפזת. הערב היא הזימה את אותן שמועות בכך שפרסמה תיעוד וידאו, בו היא נראית בריאה לחלוטין וקוראת לציבור לעצור את ההסתה נגד משפחתה • צפו

הגב' נתניהו בוידאו: הייתי עסוקה; פייק ניוז
בנימין נתניהו צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

בעקבות השמועות על אישפוזה, שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסמה הערב (חמישי) סרטון מיוחד בו הכחישה את הדיווחים.

בימים האחרונים נפוצו שמועות שכביכול נתניהו אושפזה בבית החולים, עקב כך שהיא לא נראתה בציבור תקופה ארוכה. בשל כך, פרסמה הערב הגב' נתניהו סרטון ובו היא הזימה את השמועות וקראה להפסיק עם הקריאות לרצח ראש הממשלה.

"בזמן האחרון הייתי עסוקה קצת בימים של סוף השנה שלי בעבודה", אמרה נתניהו. "לאחרונה ראיתי דבר נורא מדהים שקוראים לו 'פייק ניוז', ועל כל השיימינג הזה שעושים גם לבעלי גם לי וגם לילדים שלי. לאחרונה גם נטפלו לבן הצעיר שלי".

היא הוסיפה: "חבר'ה, שיימינג זה דבר שאנחנו רואים בתקופה האחרונה מאז שיש רשתות חברתיות, ואנחנו רואים הרבה ילדים שנפגעים. אני כפסיכולוגית נתקלתי במספר מקרים של ילדים, בני 16-15, שהתאבדו. התאבדו בגלל שיימינג שעשו להם חברים שלהם. אסור שזה יקרה. אז תזכרו שאני בן אדם, הילדים שלנו אנשים, נשמות, כולנו אנשים שחשים את הכאב, שחווים את הכאב הזה".

"אז באמת, אני מבקשת מכל הצדדים להרגיע ולא לקרוא קריאות של רצח ראש הממשלה ושל המשפחה שלו. בואו ננצל את האנרגיות החיוביות, ואני שמחה לראות שיש יותר ויותר אנשי שמאל, כמו מוקי ושי גולדן, שכן קוראים להוריד את האלימות, להוריד את הקריאות האלה הנוראיות לרצח ראש הממשלה. אז בואו נעשה שלכולנו ביחד יהיה יותר טוב". 

פייק ניוז שרה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד