י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"חשבתי ששנינו נמות"

האריה תקף ותלש את היד ובני הזוג תובעים את חברת הנסיעות

במהלך טיול שאורגן על ידי חברת נסיעות בריטית לגן הלאומי בטנזיה התגנב אריה לאוהל של בני זוג צרפתים ותלש את הזרוע השמאלית של הבעל. כעת תובעים בני הזוג את חברת התיירות בטענה כי "היה אפשר למנוע את המקרה"

האריה תקף ותלש את היד ובני הזוג תובעים את חברת הנסיעות
אריה, אילוסטרציה צילום: יעקב נחומי

מקרה חריג: בני זוג צרפתים תובעים חברת תיירות בריטית, לאחר שאריה קרע חלק מידו של הבעל כשהוא ישן באוהל לצד אשתו במהלך טיול בספארי באפריקה.

בני זוג שהותקפו על ידי אריה שהתגנב לאוהלם בזמן שהיו בספארי, תובעים את החברה הבריטית שארגנה את הטיול שלהם.

במהלך טיול בגן הלאומי בטנזניה האריה קרע חלק מזרועו השמאלית של פטריק פוראוד. הטיול התקיים בשנת 2015 ואורגן על ידי חברת הנסיעות הבריטית.

אשתו, בריג'יט בת-63, סיפרה: "לעולם לא אשכח את הרגע הזה שהתעוררתי וראיתי את האריה שם, חשבתי ששנינו נמות, ההתקפה תישאר איתי כל חיי".

מתיאור המקרה עולה כי בני הזוג, צרפתים, חשבו שהם בטוחים לחלוטין באוהל שלהם במהלך טיול באוגוסט 2015, אך כשהם התיישבו למנוחת לילה במחנה קיצ'אקה, הם לפתע הבחינו באריה שריחרח את גבה של האשה. לאחר מכן תקף האריה את הבעל וקרע חלק מידו. "שום דבר לא ישנה את מה שעברנו, אבל שנינו מאמינים שאפשר היה לעשות יותר כדי למנוע את מה שקרה," אמרה האשה. "שנינו רוצים להבטיח שזה לא יקרה לאחרים שוב".

כאמור, בני הזוג תובעים כעת את חברת Africa Travel Resource, המשרדים שלהם ממוקמים בדורקינג, מחוז ססקס, ומעידים את עצמם כ'חברת הספארי המובילה בעולם המותאמת אישית לכל אחד'.

בתגובה, החברה מצידה מתנערת מכל אחריות לפגיעות שספג הבעל, או למצב הפסיכולוגי שבני הזוג ממונט-סקסונקס, באלפים הצרפתיים נמצאים.

משרד עורכי הדין המייצג את הזוג אמר ל"דיילי מייל": "ארבע שנים מההתקפה המחרידה הזו, פטריק וברג'יט עדיין מנסים לחזור לעצמם אחרי אותו לילה, על מפעילי טיולים וחברות נופש חובה להבטיח את שלומם של הלקוחות, ובמקרה זה אנו מאמינים שזה לא קרה, פטריק ובריג'יט מאמינים שאיש לא הקפיד לשמור כל הלילה במהלך המחנה בזמן שישנו באוהליהם, בנוסף, הם לא קיבלו עצות מספקות על ידי המדריך שלהם לגבי הסיכונים הספציפיים ללינת לילה באותו מקום".

אריה ספארי טיול תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד