י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
גג המריבה

ראש הממשלה לשעבר נגד השכנים לבניין: "שלא יעלו לגג"

השכנים בבניין בו מתגוררים ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ורעייתו הופתעו לגלות כי האחרונים הגישו בקשה לבית המשפט בדרישה לאסור עליהם התקהלויות חברתיות בגג המשותף של הבניין ללא ניסיון הידברות קודם עימם • הגג הוא משותף לכלל הדיירים ובתקופת הקורונה בילו שם השכנים והפכו את המקום למוקד התאספות

ראש הממשלה לשעבר נגד השכנים לבניין: "שלא יעלו לגג"
אהוד אולמרט משתחרר מהכלא צילום: אבי דישי, פלאש 90

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, ורעייתו עליזה, אשר מתגוררים בבניין מגורים משותף בתל אביב, הגישו השבוע בקשה לבית המשפט, לתת צו מניעה לשכניהם בבניין שיאסור עליהם לקיים מפגשים חברתיים בגג המשותף, כך דווח הבוקר באתר 'ויינט'.

הרקע לדרישה, הם מפגשים שהחלו לקיים שכניו של אולמרט בגג המשותף, הנמצא מעל הדירה בה הם מתגוררים. יש לציין, כי הזוג אולמרט אינם בעלי הגג אלא שותפים בו ככל השכנים. על פי הפרסום ב'ויינט', כחלק מהבקשה שהוגשה לבית המשפט, דורשים הזוג אולמרט לאסור על השכנים לבצע שינויים בגג כמו התקנת דק, הצבת ריהוט לאירוח כמו ספות, שולחנות וכיסאות, ויתיר להם להיכנס לגג אך ורק לצורך תיקון ותחזוקה של מתקנים כמו מזגנים ודודי שמש, ולא למטרת מפגשים חברתיים ופעילויות פנאי.

השכנים סיפרו ל'ויינט', כי בתקופת הסגר הם החלו לעלות לגג, ולהכיר את הדיירים. "ישבנו על הגג, שיחקנו משחקי קופסה יחד, חגגנו את המימונה ועלינו ביום העצמאות לראות את המטס. פתאום הייתה תחושה של קהילתיות שלא הייתה קודם בבניין", סיפרה שכנה לבניין.

כאמור, כעת דורשים בני הזוג אולמרט למנוע את המפגשים בטענה כי מדובר במטרד. עורך דינם של משפחת אולמרט שיגר השבוע מכתב לשכנים בו הודיע להם כי הגיש את הבקשה לבית המשפט. שכניו של אולמרט זועמים כי הפנייה נעשתה באופן ישיר לבית המשפט, ללא ניסיון הידברות עימם.

אהוד אולמרט בית משפט גג בניין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד