י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"לא משנה מי האיש"

כך הצילו שלושה אסירים שוטר שלקה בליבו

מקרה יוצא דופן התרחש בכלא בארצות הברית. שלושה אסירים שראו שוטר מתמוטט עשו הכל כדי להצילו. הם חבטו בעוצמה על דלת התא ובכך הצליחו להגיש לו עזרה ולהציל את חייו | אחד האסירים לתקשורת: "ראינו מישהו זקוק לעזרה, וזה מה שעשינו"

כך הצילו שלושה אסירים שוטר שלקה בליבו
שלושת האסירים צילום: Gwinnett County Sheriff's Office

שלושה אסירים הצילו את חייו של שוטר שלקה בליבו. השוטר וורן הובס, בן ה-46, לקה בליבו בעת שעבד בבית הסוהר במחוז גווינט, במדינת ג'ורג'יה שבארה"ב.

האסירים טרי לובלס, וולטר ווייטהד, ומיטשל סמולס, שמו לב כי השוטר הובס, לא מרגיש טוב וראו אותו מתמוטט כשהוא הגיע לשולחנו. האסירים היו נעולים בתאים שלהם והחלו לקרוא לעזרה ודפקו על הדלתות בעוצמה.

המהומה עוררה את השוטר הובס, ובמצב מעורפל למחצה הוא הצליח ללחוץ על הכפתור כדי לפתוח את הדלתות עבור כמה מהאסירים. השלישייה הזעיקה מיד עזרה והתקשרה למספר החירום 911.

הובס הובהל לבית החולים ושוחרר לאחר מכן לביתו, שם הוא עדיין מקבל טיפול רפואי.

סמולס, אחד האסירים סיפר לחדשות Fox5 כי "השוטר הובס נשכב לאחור בכיסאו ופשוט התחיל להשמיע רעשים, אז התחלנו לדפוק בעוצמה על הדלתות עד שהחלונות שלהן רעדו, 60 אסירים יחד דופקים בעוצמה, זה העיר את השוטר שהצליח ללחוץ על כפתור פתיחת הדלתות שלנו".

האסירים אמרו: "זה לא משנה מי האיש, שוטר, או סוהר, ולא משנה איזה מדים הוא לובש, אנחנו ראינו מישהו זקוק לעזרה, וזה מה שעשינו".

דום לב אסירים שוטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד