י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שמחה גדולה

נרפאה המשפחה: בתו של השליח שנפטר מקורונה התארסה

בתו של השליח הרב בני וולף ז"ל מהנובר שבגרמניה, שנפטר בתחילת הגל הראשון של הקורונה, התארסה בשעה טובה ומוצלחת. רעייתו: "מעתה ואילך נדע רק טוב, ונזכה בקרוב לנחמת ציון וירושלים"

נרפאה המשפחה: בתו של השליח שנפטר מקורונה התארסה
הרב וולף ז"ל צילום: באדיבות המצלם

בתו הבכורה של שליח חב"ד בהנובר שבגרמניה, הרב בנימין וולף ז"ל שהלך לעולמו  - כשהוא בן 43 בלבד. התארסה בשעה טובה ומוצלחת. 

חיה מושקא וולף, בתו של השליח בהנובר, הרב בנימין וולף ז"ל, שנפטר לפני מספר חודשים, התארסה עם לוי יצחק גוטליב מניקולייב, בנם של השלוחים הרב שלום ודינה גוטליב. 

הרב בני וולף ז"ל, הוא בנם של יבדלחט"א הרב מני ופייגל וולף מקריית מלאכי, וחתנם של השליח המפורסם הרב משה גרינברג ז"ל ורעייתו דבורה שתחי' מבני-ברק.

הרב וולף זכה להצלחה עצומה בעיר שליחותו ובמהלך השנים זכה לחולל מהפכה של ממש בחיים היהודיים בעירו. הוא הותיר אחריו 8 יתומים, הורים ואחים. יחד עם רעייתו טשערני שתחי' ועם שמונת ילדיו שיחיו, עסק המנוח בשליחות קודש בעיר הנובר שנים רבות ופעל רבות למען חיזוק היהדות והיהודים במקום כיהן כרב קהילת חב"ד והיה איש התורה וההוראה לקהילה וליהודים במקום. כחבר בוועידת הרבנים האורתודוקסים בגרמניה, פעל רבות עם בית הדין במקום ובכל כנס ומפגש השפיע ממאור פניו ומחוכמתו על האחדות והעשייה.

רעייתו של בנימין ז"ל כתבה ביום שישי, "הייתם איתנו בימי המתח והדאגה, בשלושת השבועות בהם התפללנו וייחלנו יחד לבריאותו של בעלי "בנימין בן פייגל". הייתם איתנו מאז האסון שפקד אותנו בראש חודש אייר, אני ה' רופאך, בפטירתו של בעלי ע"ה, הייתם איתנו בהתגייסות הגדולה של הצ'רדי, ואתם איתנו בלבנו כל העת. כשותפים קרובים, אנחנו שמחים לבשר לכם על הבשורה הטובה".

"עם תום "תלתא דפורעניתא" מתחילים אצלינו "שבעא דנחמתא" - בתנו חי' מושקא, מוסי שתחי', באה היום בקשרי השידוכין עם הת' לוי יצחק גוטליב, בנם של השלוחים בניקולייב. יתן ה' שמעתה ואילך נדע רק טוב, ונזכה בקרוב לנחמת ציון וירושלים, והקיצו ורננו שוכני עפר, ומשמחה זו נזכה לשמחת הגאולה הקרובה!  טשערני וולף הנובר, גרמניה".

בנימין וולף הנובר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד