י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אסטרולוגיה ומזלות

מזל אריה? צאו להצליח ולהרוויח, זה הזמן שלכם

מזלות אריה לפניכם תקופה נפלאה של עשיה והצלחה בנושא הקריירה ואף בנושא הבריאות והתזונה נכונה לכם הזדמנות לשינויים. תוכלו להצליח בכל החלטה בצורה הטובה ביותר

מזל אריה? צאו להצליח ולהרוויח, זה הזמן שלכם
שטרות דולרים צילום: pixabay

ב״ה אור גדול לפנינו, אחרי ימים לא קלים של בין המיצרים עד אחרי ט׳ באב, כל המזלות יחושו הקלה במידת מה, מזל אריה נכנס להילוך של עשייה, מזל חמה באריה זו חגיגה לאריות שמקור חיותם הוא אנרגיה.

לפני שאכתוב תחזית שנתית כללית לאריות, חשוב להדגיש שוב שתחזית איננה הגדת עתידות חלילה. מצב השמים מעניק הזדמנות אנרגטית, וכוכבי השמים הינם קבלני ביצוע של הבורא. הכל פתוח והרשות נתונה, הזדמנויות ניתנות. ותמיד יש לנו את היכולת למנף את האנרגיה הזו לתועלת.

יתרה מכך, כתבתי על כך בכתבות הקודמות שמצבי אנרגיה שמיימית הינם לתיקון המידות, להבין את המסע שלנו בעולם הזה. ולכן בכתיבתי זו יש משום נתינת ידע לתועלת אישית לכל אחד ואחת. קחו את הידע לרווח וקידום.

השנה האסטרולוגית של האריות עד יולי 2021, תהיה שנה של צמיחה.

כוכבי יופיטר ושבתאי יעברו בסוף דצמבר לבית השותפויות שלכם, תהנו משנה תקשורתית במיוחד, לרווקים והפנויים תהיה בשנה הקרובה הזדמנות למערכות יחסים רציניות, לקשרים טובים ובעלי השפעה.

יחסים בלתי יציבים בכלל ובזוגיות בפרט יעברו מבחן אמיתי השנה, האריות הגרנדיוזיים יצטרכו לשקול הוצאות ורכישות מיותרות בשנה הקרובה, השנה האריות יהפכו למדודים מאוד וזהו דווקא צעד נפלא.

בעוד כחודש כוכב ונוס עובר למזל אריה. ונוס מעניק את היופי, את הרגשות הרומנטיים והצורך באהבה יהיה עיסוקו של האריה או ההזדמנות בשנה הקרובה. בשנה זו יווצרו קשרים חדשים, הרבה קרבה והזדמנויות להתפתחות חברתית. ללביאות זו שנה פוריה וסיכויים טובים להרחבת המשפחה.

בתחום הקריירה - שנת 20/21 תהיה שנה של בניה עצמית מחדש. אריות שחוו קשיים בשנתיים האחרונות, משנים כיוון ונכנסים לשנה של הזדמנויות נפלאות. המיקוד והאזהרה לאריות בהיותם אנשים של מקרו זה דווקא ללמוד מהמזל הבא המיקר. (בתולה) לסגור חוזים לאחר שבדקו את האותיות הקטנות, מזל בתולה ניחון  בכך.

השנה הקרובה תיטיב כספית מאוד עם בני מזל אריה ונוס משפע אותם בהיותו באריה בשנה הקרובה.

בריאות - בשנה הקרובה יחוייבו האריות  להיצמד למשמעת תזונתית ולהתמיד בכך. מזלות אריה לא חובבי תרופות כלל ולכן עליהם להתמיד (זה השיעור הרציני של בני מזל זה - התמדה ) על בדיקות, משטר אוכל ופעילות גופנית, השנה אם תפעלו ממש תצליחו.

חשוב לציין כי כשם שהחודש החל בימים קשים, חל מהפך לימים טובים ולשיא בט"ו באב עד כי נאמר עליו שלא היו ימים טובים לישראל כמו ט״ו באב, ההוכחה הסימבולית הזו באה ללמד את הכוח העילאי בחודש הזה לצאת משיא החושך לשיא האור. מגלות, לגאולה וזה מסר אופטימי במיוחד. נצלו את החודש לחשיבה חיובית, להחלטות של אור, לאמונה שהחיים נפלאים והשמש זורחת לכם ברמה האישית. פזרו אור ואהבה סביבכם כי מי, אם לא אתם האריות.

אז מזל טוב אריות!! צאו להצליח ולהרוויח. שימו לב שהאנרגיה שלכם מתחילה לפרוץ שבוע לאחר יום ההולדת ותמיד לפני יום ההולדת יש עייפות ונפילת מתח.

יום הולדת הינו יום אדיר ומלא הגבהת מזל ולכן טוב לבקש ולהתפלל על עצמיים ועל יקירכם, טוב לברך את הסובבים. וזכרו שהמברך מתברך עשרת מונים.

מאת: שרה חיה חגירה יעוץ והכוונה אישי, זוגי ועסקי.

אסטרולוגיה מזלות אריה הצלחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד