ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
החקיקה תיבלם?

הנגיף במשכן: שלושה שרים נדרשו להיכנס לבידוד

שלושה חברי כנסת נוספים נדרשים להיכנס לבידוד לאחר ששהו בחברתו של השר רפי פרץ שנתגלה כחיובי לנגיף • בכך עולה לשבעה מספר חברי הקואליציה שייעדרו בהצבעות הצפויות השבוע, מחמת הנגיף • השר ליצמן שנחשף אף הוא לשר פרץ לא ייאלץ להיכנס לבידוד מאחר שכבר חלה בעבר

הנגיף במשכן: שלושה שרים נדרשו להיכנס לבידוד
השר יעקב אביטן צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

בעקבות הידבקותו של השר רפי פרץ בנגיף הקורונה, מספר שרים ששהו בסביבתו במהלך ישיבת הממשלה בשבוע שעבר נדרשים כעת להיכנס אף הם לבידוד של שבוע ימים.

בכנסת הודיעו היום (ראשון) כי בתום חקירה שנעשתה ע"י נציגי משרד הבריאות עולה כי השרים: זאב אלקין, יעקב אביטן, אורלי לוי אבקסיס ומספר יועציהם נדרשו להיכנס לבידוד ביתי נוכח חשיפתם לשר רפי פרץ אשר נמצא כחולה מאומת לנגיף הקורונה.

מי שעוד נחשף לשר פרץ אך לא יכנס לבידוד הוא השר יעקב ליצמן, בכנסת עדכנו כי למרות שליצמן נפגש עם השר פרץ, "על פי הוראות משרד הבריאות, נוכח העובדה שכבר חלה בנגיף הוא אינו צריך להכנס לבידוד".

השרים הללו מצטרפים אל שלושה חברי כנסת נוספים ששוהים בבידוד, השר אלי כהן וחברי הכנסת אבי דיכטר ואסנת מרק שנחשפו לחולה קורונה בכנסת, עדיין לא ברור האם ההיעדרות של שבעה מחברי קואליציה תמנע חלק מהחקיקה הצפויה בכנסת בשבוע הקרוב.

קורונה משכן הכנסת חברי כנסת רפי פרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד