י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"כדי לשפר עמדות"

שינוי כיוון בסיעה החרדית: "תקציב חד שנתי כבר לא רלוונטי"

הקרב על התקציב: בראיון לערוץ כנסת אמר סגן השר אורי מקלב כי הוא תומך בתקציב דו-שנתי כפי דרישת כחול לבן • "לאט לאט הוא נהפך ללא רלוונטי ואנחנו בוודאי לא נתנגד אם יהיה תקציב דו שנתי"

שינוי כיוון בסיעה החרדית: "תקציב חד שנתי כבר לא רלוונטי"
יעקב ליצמן ואורי מקלב במליאה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בעוד החרדים הקפידו בשבועות האחרונים שלא להתערב בקרב בין הליכוד לכחול לבן על התקציב שאמור לעלות לדיון ב 23 ימים שנותרו, סגן השר אורי מקלב מיהדות התורה מצדד דווקא בעמדת כחול לבן כשהוא תומך בתקציב דו שנתי.

בראיון לערוץ כנסת אמר היום סגן השר מקלב, כי הוא מעריך שהפלונטר יסתדר ולא ילכו לבחירות. לדבריו, "אני לא חושב שאנחנו מתקרבים לבחירות, אני חושב שאלה שמדברים על בחירות אבל לא הולכים באמת לקדם את זה - זה אמירות כדי לשפר עמדות אבל לא מעבר לזה".

מקלב ציין עוד כי "אני חושב ששני הצדדים שהם המרכיבים המרכזיים של הקואליציה, הליכוד וכחול לבן לא מעוניינים בבחירות ויעשו הכל כדי שלא יהיו בחירות ואני באמת מקווה שכך יהיה ואנחנו גם נתמוך בלא ללכת לבחירות ולתת הכל כדי שיהיה יציבות לקואליציה הזאת".

בהתייחסו לתקציב ולקרב האם הוא יהיה חד או שנתי או דו שנתי, הבהיר סגן השר מקלב כי "ככל שאנחנו מתקרבים לחצי האחרון של שנת 2020 אז תקציב חד שנתי מאבד מהרלוונטיות שלו אבל כרגע אנחנו גם תמכנו בעמדה של תקציב חד שנתי אבל לאט לאט הוא נהפך ללא רלוונטי ואנחנו בוודאי לא נתנגד אם יהיה תקציב דו שנתי".

תקציב 2020 אורי מקלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד