י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ביקור מפתיע באומן

ביקור מפתיע באומן: שגריר כווית הגיע לקברו של רבי נחמן

ביקור מפתיע: שגריר כווית באוקראינה ביקר היום בקברו של רבי נחמן בעיר אומן • השגריר מגיע ממדינה לה אין יחסים דיפלומטיים עם ישראל, ונחשבת למדינה העוינת את ישראל באופן קבוע במסדרונות האו"ם • הוא סיפר כי הוא שמע על המקום רבות, ורצה לראות במה מדובר

ביקור מפתיע באומן: שגריר כווית הגיע לקברו של רבי נחמן
שגריר כווית באוקראינה לצידו של העסקן חיים חזין צילום: שלומי אלישע

שגריר כווית באוקראינה, ראשיד חמד אל אדוואני, ביקר בעיר אומן היום לרגל מפגש בין דתי בעיר, השגריר נפגש עם אנשי דת מדתות שונות, והוא הגיע גם לקברו של רבי נחמן מברסלב.

שגריר כווית באוקראינה, ביקר היום בקברו של רבי נחמן מברסלב. השגריר מגיע ממדינה לה אין יחסים דיפלומטיים עם ישראל, ונחשבת למדינה העוינת את ישראל באופן קבוע במסדרונות האו"ם, ואף לא מעלה על מטוסיה ישראלים המחזיקים באזרחות זרה.

השגריר הגיע למקום בליווי של העסקנים המקומיים, חיים חזין, ושלומי אלישע. הוא סיפר כי הוא שמע על המקום רבות, ורצה לראות במה מדובר, בנוסף הוא סיפר כי הוא הגיע לחפש מסעדה כשרה, מאחר ומוסלמים יכולים לאכול בשר כשר, השחיטה היהודית נחשבת כשרה על פי דת האיסלם.

לאחרונה חלה התחממות יחסים בין כווית לאוקראינה. שגריר כוויית באוקראינה שיבח את החלטתה של אוקראינה להקל על קבלת ויזה לאזרחי כווית, והדגיש כי צעד זה לא רק יחזק את שיתוף הפעולה ההדוק ברמה הפוליטית, אלא גם יעודד מאוד יצירת קשרים מסחריים ישירים ופיתוח שיתופי פעולה תיירותיים ותרבותיים.

כווית אומן רבי נחמן מברסלב אוקראינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד