י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ממשלה במשבר

יו"ר הקואליציה על היחסים עם כחול לבן: "אוטטו חותמים על גט"

בראיון שהעניק היום יו"ר הקואליציה מיקי זוהר הוא אמר כי היחסים בין כחול לבן לליכוד במצב אנוש וכי הבחירות קרבות • "הדבר משול לזוג שרוצה להתגרש, מרגיש שאוטוטו נכנסים לרבנות וחותמים על הגט"

יו"ר הקואליציה על היחסים עם כחול לבן: "אוטטו חותמים על גט"
ח"כ מיקי זוהר מהליכוד צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

היחסים הפוליטיים בין השותפים הקואליציוניים הליכוד וכחול לבן מובילים למסלול התנגשות, וגוברת הערכה במערכת הפוליטית כי ישראל בדרך לבחירות, שכן בכירי הקואליציה לא מנסים להסתיר את המצב הפוליטי העגום.

יושב ראש הקואליציה, חבר הכנסת מיקי זוהר אומר הערב (ראשון), בראיון לרשת ב': "תהום פעורה בינינו לבין כחול לבן בהרבה נושאים ברמה אידאולוגית". הוא ציין כי "הדבר משול לזוג שרוצה להתגרש, מרגיש שאוטוטו נכנסים לרבנות וחותמים על הגט. התחושה שיש כרגע היא שלא משנה מה נעשה - זה עומד להסתיים בינינו לבין כחול לבן".

לטענת יו"ר הקואליציה זוהר, "לכל החלטה שאנחנו מקבלים יש מחיר. בגלל שאין כרגע יציבות קואליציונית - ההידרדרות הזאת רק תלך ותימשך. ככל שאנחנו מעבירים את הזמן, אנחנו לא מצליחים לתפקד כקואליציה טובה".

עוד ציין זוהר בראיון כי "היום הגענו לנקודה הכי גרועה מיום הקמת הממשלה". לטענתו, "אנחנו בצומת קריטית שבה צריך להכריע לאן פנינו מועדות. אם גנץ ונתניהו יחליטו שלא ממשיכים לקיים את הממשלה - צריכים לנסות להקים ממשלה חליפית או ללכת לבחירות".

מיקי זוהר מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד