י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
חשיפת 'בחדרי'

לאחר ההתנגדות: גמזו אישר את כניסת תלמידי חו"ל

למורת רוחו של יו"ר ישראל ביתנו איווט ליברמן, פרויקטור הקורונה פרופ' גמזו חזר בו מההתנגדות ואישר את מתווה השר דרעי לכניסתם של בחורי הישיבות, ובחורות סמינרים תושבי חו"ל לזמן אלול הבעל"ט

לאחר ההתנגדות: גמזו אישר את כניסת תלמידי חו"ל
תלמידי ישיבת חב"ד בצפת. אילוסטרציה צילום: דוד כהן, פלאש 90

לאחר שהשר אריה דרעי פעל והביא לאישור כניסתם של כ-17,000 סטודנטים מחו"ל, ולאחר שפרויקטור רוני גמזו הביע התנגדות למהלך - המתווה אושר היום סופית והוא יוצא לדרך.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי היום (ראשון) קיים פרופ' גמזו דיון עם נציג המל"ל, רשות האוכלוסין וההגירה, איגוד הישיבות, ראש הסוכנות היהודית וגורמים נוספים, בסיומו אישר גמזו את המתווה כפי שאושר לפני שבועיים ופורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים'.

עוד נחשף במהלך הדיון כי בניגוד להסתה שמפיץ יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, בטענה כי המתווה מכניס 17,000 אברכים, עולה כי המתווה יאשר כניסה של אלפי סטודנטים ואנשי חו"ל בפרויקטים של מסע, כאשר מתוכם רק כ-6,500 תלמידי ישיבות ובחורות סמינר.

כזכור, בסוף השבוע התייחס פרופ' גמזו בראיון ל'חדשות 12' ואמר: "משהו שנותן לי ביטחון מלא שזה יתקיים. אני עוד לא סגור סופית מה ההוראות הנוספות שאנחנו צריך לתת, צריכים לעשות כאן מעשה חכם למנוע כאן תעברה נוספת".

תלמידי חול בחורי ישיבות רוני גמזו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד