י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"נמאס להיות שק החבטות"

ניסיון אחרון למנוע שביתה של התחבורה הציבורית

ארגון נהגי האוטובוסים יחד עם ההסתדרות הלאומית הכריזו לפני כשבועיים על סכסוך עבודה בתחבורה הציבורית • כעת נערך ניסיון אחרון למנוע שביתה של התחבורה הציבורית • ארגון הנהגים וההסתדרות הלאומית: "הגיע הזמן להתעורר בטרם יהיה מאוחר"

ניסיון אחרון למנוע שביתה של התחבורה הציבורית
שוטר באכיפת ההנחיות באוטובוס צילום: דוברות המשטרה

ארגון נהגי האוטובוסים יחד עם ההסתדרות הלאומית הכריזו לפני כשבועיים על סכסוך עבודה בתחבורה הציבורית לאחר החלטת משרד התחבורה לאפשר תשלום במזומן באוטובוסים לאזרחים ותיקים, דבר שעלול להגביר את ההדבקה בקורונה באוטובוסים.

היום (ראשון) התקיים דיון ארוך מהרגיל בבית הדין לעבודה בתל אביב לאחר בקשה לצו מניעה שהוגשה על ידי המפעילים. הדיון נמשך שלוש שעות וחצי ובו השתתפו נציגי משרד התחבורה וחברות התח"צ במטרה למנוע את השביתה הצפויה. מהלך הדיון נדונו הצעות ארגון הנהגים למנוע את הסיכון המיותר לנהגים ולציבור הנוסעים ובסופו אסר בית הדין על קיום פעילות ארגונית מצד הנהגים וקבע כי הצדדים יתכנסו למו"מ נוסף ואחרון שיימשך מספר ימים.

ארגון נהגי האוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית מסר כי "אנו ממשיכים לעשות הכל כדי שכלל נהגי האוטובוסים בישראל יזכו לתנאי עבודה נאותים שלא יסכנו אותם עוד יותר לנגיף הקורונה. לנהגים נמאס להיות שק החבטות של המדינה. הגיע הזמן שהנהגים יזכו להגנה הראוייה".

קורונה תחבורה ציבורית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד