י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חצתה את הקווים

המקורבת לאהוד ברק שמגינה על משפחת נתניהו

"אם אתם מסתכלים היום על השמאל הוא שווה שבעה וחצי מנדטים, ובכל זאת ממשיכים לדפוק את הראש בקיר, פשוט תקבלו את נתניהו. בשבוע האחרון הפכתי בעיני השמאל לביביסטית וחולת נפש". כך מספרת סמדר שמואל שהתמודדה במפלגת השמאל המובהקת 'המחנה הדמוקרטי' של אהוד ברק

המקורבת לאהוד ברק שמגינה על משפחת נתניהו
בנימין ויאיר נתניהו צילום: אבי אוחיון, לע"מ

‏חצתה את הקווים: סמדר שמואלי, מועמדת 'המחנה הדמוקרטי' לשעבר ומקורבת לראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, התראיינה הבוקר (ראשון) לעיתונאי ‎שרון גל ברדיו 'גלי ישראל' ואמרה כי עילת הפגנות נגד נתניהו אינה חוקית. לדבריה, "אם אתם מסתכלים היום על השמאל הוא שווה שבעה וחצי מנדטים, ובכל זאת ממשיכים לדפוק את הראש בקיר, פשוט תקבלו את נתניהו".

"ההפגנות שאנחנו רואים הם אנטי דמוקרטיות, נכון, הפגנות זה זכות יסוד, אבל לא מעל קבלת תוצאות הבחירות. יש לנו הפגנות חוקיות - אבל העילה לא חוקית", אמרה שמואלי. "אתה מדבר אם מפגינים והם אומרים לך: ״אני‏ רוצה להעיף את ביבי״, וכשאתה אומר להם, תגידו, ראיתם את התוצאות? אתם רואים את הסקרים? הם אומרים - לא מעניין אותי".

לדבריה, "אם אתם מסתכלים היום על השמאל הוא שווה שבעה וחצי מנדטים, ובכל זאת ממשיכים לדפוק את הראש בקיר, פשוט תקבלו את נתניהו. בשבוע האחרון הפכתי בעיני השמאל לביביסטית וחולת נפש.‏ יש הרבה דברים שאסור להגיד בשמאל, זו קליקה מאד סגורה בה אסור לך להצביע על דברים לא ליברלים, דוגמא: הצליבה שעובר יאיר נתניהו בשנתיים האחרונות, זה משהו שאי אפשר בכלל להבין אותו. אף אחד בשמאל שהזדהה עם מסתננים או כלבים עזובים - לא ישים את עצמו במקום הבחור הצעיר הזה. כנ״ל עם שרה‏ נתניהו, מה היא עשתה לכם? אז כשאתה מצביע על הדברים האלו מתוך השמאל - אתה מודר ומודח".

היא הוסיפה כי "אני ארגנתי את ההפגנות מתחת לבית של מנדלבליט, והפגנתי שם כדי שהחוק יתממש, ומי עכשיו מפגין נגד החוק? השמאל. מה שקורה עכשיו בהפגנות זהו חוסר אחריות מטורף, אנחנו נשלם את המחיר בחורף.‏ אם הולכים עכשיו לבחירות - לנתניהו יהיה רוב גם בלי ליברמן. זהו חוסר הבנה פוליטית, חוסר התחשבות בתוצאות הבחירות".

המחנה הדמוקרטי אהוד ברק בנימין נתניהו שרה נתניהו יאיר נתניהו הפגנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד