י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
רגע לפני ההסגר

אוסטרליה: הסנטור הגיע לבקר והכריז על מענק למיגון בתי הכנסת

בעוד אוסטרליה נמצאת בעיצומו של המאבק בנגיף, הגיע סנטור אוסטרלי לביקור בבית הכנסת שבסידני והכריז על הענקת סיוע ענקי מטעם הממשלה המיועד לצורכי מיגון ושדרוגים בנושאי הביטחון בבתי הכנסת 

אוסטרליה: הסנטור הגיע לבקר והכריז על מענק למיגון בתי הכנסת
הסנאטור בביקור צילום: באדיבות המצלם

בצל המאבק בנגיף הקורונה וההתמודדות העיקשת של אוסטרליה במלחמה בנגיף, שנראה כי מתפשט מיום ליום, הגיע הסנטור האוסטרלי לביקור בבית הכנסת היהודי שבסידני והכריז במהלך הביקור על הענקת סיוע כספי ממשלתי גדול עבור שדרוג תחושת הביטחון של המתפללים.

רגע לפני ההסגר: הסנטור האוסטרלי אנדרו בראג ערך ביקור מיוחד בבית כנסת בניו סאות' ויילס שבסידני, והכריז במהלכו על הענקת מענק ממשלתי פדרלי עבור שדרוגים ביטחוניים בבית הכנסת, בסך כולל של כ- 425,000$.

את פני הסנטור קיבלו רבה של בית הכנסת, הרב אליהו פלדמן, ונציגי מועצת הנהלת בית הכנסת. נשיא בית הכנסת אמר בטקס שהתקיים לאחר הביקור: "אנו מודים מאוד על הסיוע הממשלתי שיאפשר לנו לשפר את רמת הבטיחות והבטחון של הקהילה שלנו בעתיד הקרוב והרחוק".

בגאג הסנטור התפעל בביקורו מיופיו של בית הכנסת העתיק. רב בית הכנסת הרב פלדמן אמר: "מצער שאנו חיים בעידן שזקוקים בו למגוני אבטחה, אבל במציאות הנוכחית עדיף להיות בטוחים מאשר להצטער אחר כך".

הרב פלדמן הוסיף: "הממשלה האוסטרלית מעריכה את התפקיד החשוב שממלא בית הכנסת בעבור הקהילות היהודיות, והיא עושה את כל מה שצריך, ובשמחה, בכדי שאף אחד לא יפחד להשתתף באירועים ובשמחות המתקיימות במרכז היהודי השוקק הזה".

לסנטור, אמר הרב פלדמן: "אנו שמחים על נדיבותה ותמיכתה של הממשלה. בית הכנסת שלנו ממשיך לצמוח ולהתחזק, והמענק הזה מדגיש את הכרת הממשלה בתפקיד החשוב שלנו ושל בית הכנסת ביי הקהילה".

אבטחת מתפללים אבטחת בית כנסת סידני אוסטרליה יהודים אוסטרליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד