י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בשיחת טלפון

בכירה במשרד החינוך להורה שבתו חלתה: "נגיף הקורונה - בלוף"

נ' - הורה שבתו חלתה בנגיף התקשר למשרד החינוך בכדי לקבל הנחיות. בשיחה עם הנציגה הפנתה אותו האחרונה לקו מידע הגורס כי "יש תרופה לקורונה אך לא מפרסמים אותה" ואף קראה לו שלא לבצע את הבדיקות. משרד החינוך בתגובה: "דבריה סותרים את המדיניות".

בכירה במשרד החינוך להורה שבתו חלתה: "נגיף הקורונה - בלוף"
משרד החינוך צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הבכירה במשרד החינוך והאמירות המקוממות: הורה שבתו חלתה בקורונה התקשר לאגף החירום כדי לקבל הנחיות, בתגובה אמרה לו הבכירה כי "הבדיקות הן שקר אחד גדול, ויש להיזהר מהן כמו מאש".

נ', אב לילדה שחלתה בקורונה, התקשר לאגף החירום של משרד החינוך, ולא האמין למשמע אוזניו. בכירה באגף ומי שמציגה עצמה כמנהלת ענף החירום טענה בפניו כי הקורונה היא בלוף "יש תרופה לקורונה ולא מפרסמים אותה - הוכח מדעית שגרגירי לבונה מחסלים את הנגיף, הבדיקות הן שקר אחד גדול וצריך להיזהר מהן". במהלך כל השיחה היא הפצירה בו לפנות לקו טלפוני בשם "קו אחרית הימים", שם לדבריה יש מידע על תרופה לקורונה.

בשיחה איתו אמרה הבכירה: "זה נקרא קו אחרית הימים, ואתם תתחילו להבין לאט־לאט. כאזרח לאזרח", הנציגה הבהירה עוד: "זה לא קשור למשרד החינוך, זה פשוט כי אכפת לי".

הנציגה הוסיפה עוד כי "יש תרופה לקרונה שלא מפרסמים אותה ולא תשמעו את זה. זה רק בקו הזה. יש לבונה (שרף האילן), מוכרים את זה בחנויות טבע. יש דוקטור ששנים על גבי שנים חוקרת את הנושא הזה של השפעת, והיא גילתה את הנושא של הלבונה. עשו מחקרים על זה לאחרונה וזה הוכח מדעית שזה מחסל את הנגיף הזה של הקורונה. מוכרים את זה בחנויות טבע - גרגירי לבונה".

במהלך השיחה היא אף המליצה להורה על תרופות סבתא ואמרה לו: "בקו הזה שנתתי (אחרית הימים) יש שלוחה שכל כולה על הנושא של הקורונה על התרופות, יש תרופות סבתא שאנשים פשוט יצאו מזה תוך 24 שעות, כמו שום". כך מפרסם כתב החינוך של "ישראל היום"-נועם (דבול) דביר.

כאמור, השיחה לא נעצרה שם, כשהבכירה ממשרד החינוך הסבירה להורה ההמום כי בדיקות הקורונה הן שקר, כשלדבריה: "אם אתה בלחץ מזה שאמרו לך שיש לה קורונה, תדע שאמרו להיזהר מאש מכל הבדיקות האלה, ידוע על הרבה שקרים בנושא הזה. זה שקר אחד גדול כל הבדיקות, אי אפשר להסתמך על זה. אם תאזינו לשיחות (של קו אחרית הימים) תראו שיש שלוחה שבה מאזינים מספרים את כל הבלוף הזה. כל מיני דברים ששומעים. אלפים יודעים את האמת, מה שהולך לקרות. אנחנו בתהליך של גאולת עם ישראל - לא הרבה יודעים את זה". סיימה הבכירה את השיחה ההזויה.

משרד החינוך קורונה תרופות ללא מרשם בדיקות קונספירציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד