י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
פתח תקווה בתנופה

גרינברג הורה ושטח חדש מוכשר עבור הת"ת הוותיק

מאז הקמתו של בנין הת"ת – 'ברכת יעקב' הוותיק והנחשב בעיר פתח תקווה, לפני כמה עשורים, הוא לא עבר שינויים דרסטיים כמו שעוברים עליו בשנתיים האחרונות - מאז כניסתו של ראש העיר הנוכחי, רמי גרינברג שהורה להכשיר שטח חדש עבור החיידר

גרינברג הורה ושטח חדש מוכשר עבור הת"ת הוותיק
מכשירים את השטח בפתח תקווה צילום: באדיבות המצלם

בהוראת ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, מוכשר בימים אלה שטח חדש וגדול עבור תלמוד התורה הוותיק בעיר.

מאז הקמתו של בנין הת"ת – 'ברכת יעקב' הוותיק והנחשב בעיר פתח תקווה, לפני כמה עשורים, הוא לא עבר שינויים דרסטיים כמו שעוברים עליו בשנתיים האחרונות - מאז כניסתו של ראש העיר הנוכחי, רמי גרינברג, לתפקידו כראש העיר.

החל ממקצה שיפוצים נרחב בכל כיתות הת"ת ועד לחידוש הריהוט והתקנות של מכשירי מים ומיזוג חדשים. אלא שבימים האחרונים הפתיע ראש העיר את הנהלת התלמוד תורה, לאחר שהללו פנו אליו עם הבקשה הכמעט בלתי פתירה מבחינתם, לאחר שבשנים האחרונות זו נדחתה מיד כשעלתה לדיון בפני העסקנים המקומיים, למרות הצורך והדרישה הציבורית.

הנהלת הת"ת בראשות הרב הגאון רבי יהושע דבורץ ביקשה להרחיב את כתלי התלמוד תורה, כדי לתת מענה לגידול המבורך של הציבור החרדי בעיר, ולספק תשובות חיוביות ככל האפשר לציבור ההורים הגדול שפונה ומבקש לשלוח את ילדיו ללמוד ב'ברכת יעקב'.

לאחר שבחן את הדברים הורה ראש העיר לגורמים הרלוונטיים בעירייה לפנות מבנה ישן שכמעט מט ליפול, העומד בסמוך למבנה הת"ת, ולהכשירו במהירות למבנה חדש שיוקם בימים הקרובים, כדי שעד תחילת שנת הלימודים הקרובה, הוא יוכל לאכלס בקרבו את תלמידי התלמוד תורה.

רמי גרינברג ברכת יעקב פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד