י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"השתמשו בסטודנטים כעלה תאנה"

ליברמן ממשיך בהסתה: כולנו נשלם על נסיעת החרדים לאומן

בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו תקף ח"כ ליברמן את הפרויקטור רוני גמזו שלדבריו מונע מלחץ החרדים ומאפשר ברשלנות להכניס לארץ אלפי בחורי ישיבות • "גם בנוגע לאלפי ישראל שמתכוננים לנסוע לאומן לא נעשה דבר"

ליברמן ממשיך בהסתה: כולנו נשלם על נסיעת החרדים לאומן
יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן צילום: הדס פרוש, פלאש 90

עם הדיון הלא שוויוני שהפך להסתה סביב כניסת תלמידים מחו"ל לארץ, ולצידם הדיונים על נסיעת ישראלים לאומן בראש השנה, יו"ר ישראל ביתנו חה"כ אביגדור ליברמן תוקף את הפרויקטור רוני גמזו על ההחלטות בנושא ומסית נגד החרדים.

בישיבת סיעת ישראל ביתנו אמר ליברמן: "רוני גמזו יכול להיות דיפלומט טוב, לפחות 13,000 תלמידי ישיבות יכנסו לארץ". לטענתו, "פיזרו בניסוחים מסך עשן והשתמשו בסטודנטים בפרויקטים כעלה תאנה כי להסוות את המציאות. אבל מביאים לפחות 13,000 תלמידי ישיבות".

"גם בנוגע לאלפי ישראל שמתכוננים לנסוע לאומן לא נעשה דבר" הוסיף ליברמן למתקפה. "אני רוצה להזהיר שאוקראינה עם קצב הדבקה מהגדולים באירופה וחוסר מעש של ממשלת ישראל מעוררת שאלות".

עוד תקף ליברמן כי "אני חושב שמדובר בכשל של תהליך קבלת ההחלטות, זה החלטה לא נכונה ובחודש ספטמבר נשלם מחיר יקר. בטוח שיבינו שזה לא בגלל תלמידי ישיבות ו30 אלף ישראלים שיסעו אומן, תזכרו שהזהרנו אתכם".

אביגדור ליברמן קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד