י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
זהו השם החם והמוביל

פרסום ראשון: המרוץ לתפקיד מנכ"ל הרבנות יוצא לדרך

עקב כך שמשה דגן יסיים בשבת הקרובה את תפקידו כמנכ"ל הרבנות הראשית, לאחר ארבע שנות כהונה, הוקמה ועדת לאיתור המנכ"ל הבא, כאשר בינתיים מנכ"ל המדרג לשירותי דת ישמש כממלא מקום | אחד השמות החמים שעולים, הוא פעיל מוכר ובולט בציבור הספרדי

פרסום ראשון: המרוץ לתפקיד מנכ"ל הרבנות יוצא לדרך
הרבנות הראשית. אילוסטרציה צילום: פלאש 90

פרסום ראשון: מנכ"ל הרבנות הראשית משה דגן, עשוי לסיים ביום שבת הקרוב את תפקידו, בתום כהונה סוערת שמלאה בקרבות בתוך הרבנות ובין הלשכות, ובמשרד לשירותי דת הקימו ועדת איתור בדרך למינוי מנכ"ל חדש לתפקיד הרבנות הראשית.

מפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים', משה דגן צפוי לסיים את תפקידו ביום שבת הקרוב, השמיני לחודש, כשעד כה דגן לא קיבל הצעה לתפקיד אחר במישור הציבורי, ובשלב הראשון הוא צפוי לעשות לביתו.

במשרד לשירותי דת פרסמו הערב (שני) כי הוקמה ועדת איתור לתפקיד, כך שעד לכ"ו באב ניתן יהיה להגיש שמות לוועדת האיתור בראשות מנכ"ל המשרד לשירותי דת עודד פלוס ונציגי הרבנים הראשיים, נציגות שירות המדינה שימליצו על השמות בפני השר לשירותי דת יעקב אביטן, שימנה את המנכ"ל הבא.

עד להשלמת המינוי שעשוי לארוך כחודש ימים, יכהן עודד פלוס בתפקיד ממלא מקום מנכ"ל הרבנות הראשית, לצד תפקידו כמנכ"ל המשרד לשירותי דת. יצוין כי פלוס כבר כיהן בעבר בשני התפקידים יחד, קודם מינויו של דגן לתפקיד לפני כארבע שנים.

נציין כי המינוי הבא הוא משמעותי מאוד ביחסי הרבנות הראשית, כאשר המנכ"ל הבא צפוי לשמש בתפקיד בסיום התפקידים של הרבנים הראשיים וכן בתחילת הקדנציה של הרבנים הראשיים שייבחרו בתום כהונת הנוכחים.

אחד מהשמות הבולטים לתפקיד, הוא יהודה אבידן, פעיל מוכר בציבור הספרדי, ששימש בעבר בכמה תפקידים סמכותיים.

נציין עוד כי הפעם בלשכות הרבנים הראשיים עובדים בשיתוף פעולה בניגוד לעבר, אז מונה משה דגן ללא הסמכה וכן מנכ"ל בתי הדין הרב מלכא שמינויו עורר סערה וכפי שנחשף ב'בחדרי חרדים' בקרב הרבנים הראשיים פועלים להדיח את הרב מלכא מתפקידו.

הרבנות הראשית לישראל משה דגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד