כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

התפוצצה העסקה לרכישת אקספון: הצ'ק של הקונה חזר

דוד סלע הצליח להפתיע את שוק התקשורת הישראלי פעמיים: כשהודיע על רכישת 69% מחברת אקספון 018 בסכום של כ-7 מיליון דולר; וכאשר התברר שאין כיסוי להמחאת 11.4 מיליון שנתן

התפוצצה העסקה לרכישת אקספון: הצ'ק של הקונה חזר

דוד סלע, בעל חברת בלוקשתיל, העוסקת בפתרונות תקשורת, הצליח להפתיע את שוק התקשורת הישראלי פעמיים: בפעם הראשונה, כשהודיע על רכישת 69% מחברת אקספון 018 בסכום של כ-7 מיליון דולר; בפעם השניה זה קרה, כאשר הצ'ק שאיתו שלמה החברה שבבעלותו את התשלום הראשון לרכישת אקספון 018 - הצ'ק לא כובד על ידי בנק דיסקונט. כך מדווח אתר thecom.

חברת בלוקשתיל שבבעלות דוד סלע פועלת בשוק התקשורת המקומי כמשווקת משמעותית של חברות מרכזיות ביותר בשוק התקשורת המקומי בהן פרטנר ו-012 סמייל.

מאקספון נמסר, כי לאחר שהוסדרו כל הפרטים למכירת החברה, והועבר תשלום ראשון על סך 11.4 מיליון שקל ממר דוד סלע, התקבלה הודעה מבנק דיסקונט כי הצ'ק שהתקבל לא ניתן לפירעון עקב חוסר כיסוי כספי. "כל התחייבויותיו הכספיות של דוד סלע והחברות בבעלותו לרכישת אקספון 018 מגובות בהסכם המכירה, באמצעות ערבות אישית של מר דוד סלע, והחברה תפעל על פי כל סעד משפטי העומד לראשותה, לרבות הוצאה לפועל, כנגד דוד סלע באופן אישי וכנגד חברות בבעלותו".

חברת אקספון מתכוונת לחזור כבר בימים הקרובים למו"מ עם מספר גופים, אשר הביעו עניין ברכישת החברה. בין המתעניינים: חברת תדיראן-טלקום של שלמה שמלצר.

כזכור, לפני מספר ימים הודיעה אקספון על השלמת עסקה, במסגרתה הגיעה לסיכום עם איש העסקים דוד סלע, לפיו ירכוש את פעילות החברה בישראל. סלע אמור היה לשלם על 69% מהחברה סכום של 6.9 מיליון דולר.

אקספון 018 החלה לפעול בשנת 2004 בתחום השיחות הבינלאומיות, עם רמות מחירים נמוכות מהמתחרות. במהלך השנים התרחבה החברה, ובשנה האחרונה הכריזה על פעילויות חדשות - אספקת אינטרנט וטלפוניה ביתית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד