י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ליברמן וחבורתו הגיבו

דרעי תקף: 'ישראל ביתנו' עושים קמפיין של אנטישמיות

"ישראל ביתנו עושים קמפיין של אנטישמיות על תלמידים שחלקם הם מחבר העמים". כך אמר הערב יו"ר ש"ס השר דרעי על העליהום התקשורתי נגד כניסתם של תלמידי הישיבות מחו"ל לישראל לזמן אלול. ב'ישראל ביתנו' הגיבו לו: "היהודים העולים מחבר המדינות, יותר יהודים מבחינתנו מכל תלמידי הישיבות שמעולם לא עבדו ולא שירתו בצה"ל וחיים על קצבאות של המדינה"

דרעי תקף: 'ישראל ביתנו' עושים קמפיין של אנטישמיות
אריה דרעי/אביגדור ליברמן צילום: הדס פרוש, פלאש 90

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התראיין הערב למהדורה המרכזית ב'ערוץ 12' ותקף את העליהום התקשורתי שעושים לתלמידי הישיבות מחו"ל שאושרה כניסתם על ידי גורמי המקצוע במשרד הבריאות ובמל"ל. 

"חבל שכולכם מדברים דברים שאתם לא יודעים ולא מכירים", אמר השר בשידור, "אין 12,000 תלמידי ישיבות שנכנסים לישראל, אתם פשוט לא מכירים את הנתונים. רוב המגיעים זה נערים ישראלים מפרוייקטים של מסע ונעלה וכן תלמידות. 'ישראל ביתנו' עושים קמפיין של אנטישמיות על תלמידים שחלקם הם מחבר העמים".

עוד הוסיף דרעי ואמר: "מדינת ישראל לא יכולה להגיד בחיים ליהודים שאין להם מקום כאן בישראל. אני זה שנלחמתי לא להיכנס לישראל, מי שלחץ זה ארגוני הסטודנטים".

ב'ישראל ביתנו' הגיבו ואמרו הערב כי "בניגוד לדרעי, ישראל ביתנו דואגת שאזרחי ישראל לא יוכנסו לסגר. מה שעלול לקרות עקב ההתנהלות הבלתי אחראית ואינטרסים מגזריים של המפלגות החרדיות. היהודים העולים מחבר המדינות, שמשרתים בצה"ל, עושים מילואים, עובדים ומשלמים מיסים, יותר יהודים מבחינתנו מכל תלמידי הישיבות שמעולם לא עבדו ולא שירתו בצה"ל וחיים על קצבאות של המדינה".

ח"כ יואל רזבוזוב, מ'יש עתיד' גם הוא מעולי ברית המועצות, הגיב לדברי השר דרעי ואמר: "‏לאריה דרעי יש אובססיה ליוצאי בריה"מ. חייבים לעשות לו בדיקת יהדות במהרה, יש לי הרגשה שעל ראש הגנב בוער הכובע. אין סיכוי שגזען מסית כמוך יכול להיות חלק מהעם שלי. מזל שלא היית שר הפנים ב-1948, אחרת ישראל לא היתה קמה".

ישראל ביתנו תלמידי חול הסתה נגד חרדים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד