י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מדוע חמינאי לא מצונזר?

הבית הלבן תוקף את האפלייה שנעשית לטראמפ

מקומם: רשת טוויטר צנזרה לאחרונה כמה 'ציוצים' של נשיא ארצות הברית בתואנה כי הן מהאדירים אלימות או בגדר פייק ניוז, לעומת 'ציוצים' מהמנהיג העליון באיראן שקורא להשמדת ישראל ולא מצונזר | הבית הלבן תוקף את הרשת על האפלייה

הבית הלבן תוקף את האפלייה שנעשית לטראמפ
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

הבית הלבן תוקף את טוויטר בגין צנזור ציוצים של הנשיא דונלד טראמפ, לעומת ציוצים של המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי, הקורא להשמדת ישראל שנשארים ללא צנזורה.

גורם רשמי ברשת טוויטר אמר בסוף השבוע שעבר במהלך דיון בכנסת, אותו הובילה ח"כ מיכל קוטלר-וונש מ'כחול לבן' כי "פלטפורמת המדיה החברתית לא תסיר ציוצים שקראו להשמיד את ישראל על ידי המנהיג העליון של איראן, האייתוללה עלי חמינאי".

הדבר הביא את הבית הלבן להאשים את טוויטר ב"הטיה נגד השמרנים", שכן החברה סימנה או מחקה לאחרונה ציוצים של הנשיא דונלד טראמפ בגין "האדרת אלימות" ו"הפצת מידע שגוי".

מזכירת העיתונות של הבית הלבן קיילי מקנני, מתחה ביקורת על טוויטר בגלל הסטנדרט הכפול. "חשבתי שזה יפתח את העיניים," אמרה מקנני. "אבל זה אומר לנו איפה חברות המדיה הללו עומדות, איפה הן לא מוכנות לצנזר את הציוצים של האייתולה חומייני, אבל הן מוכנות לצנזר את הציוצים של הנשיא טראמפ".

"זה ממש מחריד, וזה פשוט מראה את ההטיה המפתיעה שלהם נגד השמרנים ונגד הנשיא, אנחנו נוקטים בפעולה". מקנני אמרה כי הממשל מגיש עתירות לגורמים המתאימים בדבר הצעות לשינויים רגולטוריים, בכדי לתת אחריות לחברות המדיה החברתית על הצנזורה שלהן.

הבית הלבן דונלד טראמפ עלי חמינאי טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד