י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פענחו בעצמכם

האות ת': מה היא אומרת עליכם?

כמה פעמים יצא לכן להתעניין ולחשוב מה אומר עליכם הכתב שלכם? האות ת' אומרת הרבה. שימו לב איזו ת' יש לכם ותוכלו לפענח בעצמכם

האות ת': מה היא אומרת עליכם?
כותב על דף צילום: pixabay

משמעות האות ת' על פי הגרפולוגיה.

מה אומרת לנו האות ת' על כתיבתה בצורותיה השונות? האות ת' האות האחרונה בסדר אותיות הא' ב' העברי,  והמשמעות שלה נגזרת מצורת כתיבתה כלומר כתיבה תמה כמו בתקן הנלמד, התרחקות ממנו או כמה קרובה צורת הכתיבה של האות לתקן הכתיבה .

האות ת' בנויה משני חלקי כתיבה : החלק הראשון – ר  והחלק השני – נ.  חיבור של שניהם יוצר את האות ת'.

כאשר נבדוק את משמעות כתיבת האות ת' (כמו בבדיקה של כל אות) נלקח בחשבון סימנים נוספים כמו מהירות כתיבה, לחץ כתיבה, איכות הקו, אופי הקו ותנועת הקו. הארכת הקו או קיפוח הקו, תוספות, השמטות כמו כן חלקים מודגשים יותר ופחות, כמובן שבסופו של תהליך על מנת לקבל אבחון מדויק נצטרך לסנכרן ולהצליב עם סימנים נוספים בכתב כולו.

האות ת' נחשבת לאות "חברותית" היא מייצגת את היחס שלנו לחברה, את איכות התקשורת עם הסביבה. את היחס לסיום של דברים ופרידה מהם.  האות ת' מלמדת על היחס בין קבלה ונתינה, על חשיבה ועל הרגש בתחום החברתי ועל יכולת תפקודית בחברה.

קחו מכתב שכתבתם או כתבו בדף חלק כמה שורות שבהן כתובה האות ת' אפילו מספר בהם ובחנו את כתב ידכם:

1.

ת' תקנית - התחשבות בסביבה, התנהגות לפי מוסכמות חברתיות, איזון בין קבלה ונתינה, רצון טוב, כיבוד חוקים ונהלים, רצון למנוע אי הבנה עם הזולת.  ומאידך, רצון להתאים עצמי לחברה "ילד טוב ירושלים" חוסר העזה, חוסר יוזמה ואף התחסדות.

2.

ת' ארוכה – צורך ביצירת קשר, נתינה מרובה, אהבת הזולת, כמיהה לשיתוף.

3.

ת' פתוחה – פתיחות, פטפטנות, קושי לשמור סוד, וגם תמימות. אדם בעל לב טוב שמאמין שכולם טובים כמוהו. צורך בשיתוף.  אך גם מושפעות ונגררות.

4.

ת' עם שיפודים – שנינות, חריפות לשון, חריפות שכלית, חדות לשון, עוקצנות.

5.

ת' עם קערה מודגשת – כנות, נדיבות, אדם מסור ונאמן, אדם שניחן בטוב לב, טבעיות, גמישות חברתית, רכות, חום ופתיחות. אנושיות ולבביות.  כמו כן , צורך להרשים , , ותרנות ייתר וצורך בתמיכה רגשית במצבי לחץ.

6.

ת' סגורה בהצלבה – חוסר פתיחות, הסתרה,  הקפדה על שמירת סוד, רצינות, אדם אחראי שניתן לסמוך עליו לתפקידים ביטחוניים.  אך גם חוסר אמון בחברה ובזולת, הסתגרות ומופנמות וכעס על עבר כאוב.

7.

ת' ארוכה עם צלצל (חכה)– חומרנות, אגרנות, אדם שדואג לאינטרסים של עצמו,  גם אם הוא נחמד יהיה משהו בסוף שהוא ייקח לעצמו.  העמדת פנים ולבביות מעושה.

8.

ת' שטוחה ללא קמר – קוצר רוח, חשיבה מהירה, קושי להקשיב לזולת, חוסר סבלנות ובעיקר חוסר סבלנות לתהליכים ארוכים, אימפולסיביות.

9.

ת' שמתארכת בקערה עד למילה הבאה – אי כיבוד מרחב המחיה של הזולת, חוסר גבולות במסווה של נחמדות, חתירה תחת.

10.

ת' זעירה – המעטה בערך עצמי, רגשי נחיתות, תחושת ריקנות, מופנמות וביישנות. אלו הן רק מקצת הדוגמאות של כתיבת האות ת' וכמובן שיש עוד המון שלא צורפו למאמר זה .

כאמור נדרשים המון סימנים גרפולוגים נוספים והצלבה בין סימנים, תתי סימנים וטיפוסים פסיכולוגים על מנת לפענח ולערוך אבחון גרפולוגי מלא וזוהי רק טעימה. מוזמנים לבדוק את עצמכם או מי שמעניין אתכם ולהנות.

בברכה ובבשורות טובות

מאת: מאיה הראל גרפולוגית מוסמכת

גרפולוגיה פיענוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד