י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מאחדים כוחות נגד האויב המשותף

דיווח: בכחול לבן מאיימים על ביבי וזוכים לתמיכת לפיד

כשהאינטרסים נפגשים הסכסוכים נשכחים. על פי דיווח הערב, בכחול לבן מאיימים כי אם נתניהו יוביל לבחירות על רקע משבר התקציב, הם ימהרו לחוקק חוק שימנע את התמודדותו באותן בחירות. ביש עתיד קפצו על הרעיון והצהירו כי יתמכו בהצעה | וגם, האיום שמשגרים ב'כחול לבן' כלפי החרדים

דיווח: בכחול לבן מאיימים על ביבי וזוכים לתמיכת לפיד
בני גנץ/יאיר לפיד צילום: מרים אלסטר/תומר נויברג, פלאש 90

דיווח: בצל האיום להליכה לבחירות בעוד כשלושה שבועות במקרה ולא יושג סיכום בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר כחול לבן בני גנץ בנושא התקציב, בכחול לבן משגרים איום תקיף כלפי ראש הממשלה.

על פי הדיווח של פרשן 'חדשות 13' רביב דרוקר, בסביבת יו"ר כחול לבן גנץ מעבירים מסר לראש הממשלה נתניהו כי במקרה ולא יושג הסכם שידחה את הבחירות, הם ימהרו לחוקק חוק שימנע את התמודדותו של נתניהו בבחירות.

מדובר בהצעת החוק שכבר הוצעה על ידי כחול לבן עוד בזמן שהיתה סיעה מאוחדת עם 'יש עתיד', אלא שעם ההבנות בינם לבין הליכוד להקמת ממשלה, הצעות החוק ירדו מסדר היום.

באופן מפתיע, בסיעת יש עתיד הבהירו הערב (רביעי), כי במקרה ובכחול לבן יעלו להצבעה חקיקה נגד התמודדות נתניהו בבחירות, הם יתמכו בה; "אם גנץ היה מקשיב ללפיד הוא היה עושה את זה כבר לפני ארבעה חודשים. אם ההצעה תעלה - נתמוך", נמסר מסיעת יש עתיד בתגובה לדיווח.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במקביל בכחול לבן שיגרו מסר מאיים גם כלפי הסיעות החרדיות, לקראת ההצבעה מחר על פסקת ההתגברות, ומבהירים כי במקרה והחרדים יתמכו בפסקת ההתגברות שיוזמת ח"כ איילת שקד, הם יתמכו בביטול חוק המרכולים שיעלה על ידי סיעת 'יש עתיד' להצבעה בשבוע הבא.

מפלגת כחול לבן יש עתיד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד