י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
עם הסמלים הנאציים

כתובות גרפיטי התגלו בבתי קברות היסטוריים של יהודים ואפרו אמריקנים

שני בתי קברות עתיקים בווירג'יניה שבארה"ב חוללו עם כתובות גרפיטי שכללו מספרים הנמצאים בשימוש ארגונים נאצים ואנטישמיים • אחד מבתי הקברות הוקם על ידי מהגרים יהודים והשני טמונים בו מנהיגים אפרו אמריקאים מפורסמים

כתובות גרפיטי התגלו בבתי קברות היסטוריים של יהודים ואפרו אמריקנים
בית הקברות היהודי בווירג'ינה צילום: ויקיפדיה

אנטישמיות בארה"ב: בתי קברות היסטוריים של אפרו אמריקנים, ושל יהודים הושחתו בווירג'יניה עם גרפיטי של סמלים נאציים.

שני בתי קברות היסטוריים בווירג'יניה, אחד יהודי ואחד אפרו-אמריקני, הושחתו בכתובות גרפיטי ובהן המספרים "777", המספרים הללו נמצאים בשימוש על ידי כמה ארגונים של עליונות לבנה, וקבוצות שנאה אחרות.

הוונדליזם התגלה ביום שני בבית העלמין של ריצ'מונד אוורגרין, ובבית הקברות סר מוזס מונטיפיורי במחוז הנריקו בריצ'מונד, כך דווח על ידי האתר Richmond Times-Dispatch.

המספרים רוססו ברחבי בית הקברות מונטיפיורי, שהוקם בשנת 1886 והוא מקום קבורתם של מהגרים יהודים רבים מהאימפריה הרוסית לשעבר, כך על פי ה- Times-Dispatch.

יצויין, כי בבית הקברות האפרו אמריקני, נמצאים גם קבריהם של מנהיגים אפריקאים אמריקאים בולטים מהעידן שאחרי מלחמת האזרחים בארה"ב.

"מעשי שנאה אלה מבזים ומכחישים את אורח חיינו, הם נועדו לעורר פחד בלב הקהילות היהודיות והשחורות כאחד, אנו עומדים יחד עם שכנינו מהקהילה השחורה, ומצהירים כי מעשים פחדניין אלו לא ישברו אותנו", כך הודיעה הפדרציה הקהילתית היהודית בריצ'מונד בהודעה שפורסמה בפייסבוק.

דובר המשטרה אמר כי הם חוקרים את האירוע, וביקש מכל מי שיודע או ראה משהו שיכול לעזור לחקירה, להודיע בהקדם לתחנת המשטרה המקומית.

בית קברות יהודי וירגיניה ניאו נאצים אפרו אמריקאים גרפיטי אנטישמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד