י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

עידו פישמן טורס מסביר: טיסות ונופש בזמן הקורונה - היכן אפשר?

עידו פישמן (מנהל עידו פישמן טורס) מסביר לישראלים שרוצים לנפוש בארץ ובחו"ל – שיש לא מעט אופציות!

עידו פישמן טורס מסביר: טיסות ונופש בזמן הקורונה - היכן אפשר?
המזרח הרחוק צילום: shutterstock

על פי עידו פישמן טורס ובהתאם להוראות משרד הבריאות כמובן, ב-2020 עדיין ישנן לא מעט מדינות שניתן לטוס אליהן ולהנות מנופש. כמובן, לפני שטסים למדינות זרות ב-2020, יש צורך לבדוק אם ישראל מוגדרת מדינה אדומה מפאת התפשטות נגיף הקורונה.

אם אתם שוקלים נופש בחו"ל בימי הקורונה, אנחנו שמחים להציע לכם מספר הצעות, שכמו שאמר פעם הסנדק, לא תוכלו לסרב להן. נכון, נופש בחו"ל הוא יותר ריסקי בימי הקורונה, אבל כדאי לדעת שאם ברצונכם לצאת לנפוש במדינה זרה, יש באפשרותכם לעשות זאת ובהתאם להוראות של המגינה בה אתם נוחתים. לרוב, אתם תתבקשו להישאר בבידוד במשך מספר ימים עד לקבלת תוצאות בדיקת הקורונה שתעשו במדינה שבה אתם נוחתים.

האם יהיה כדאי לטוס לחו"ל בתקופת הקורונה?

ובכן, אנחנו ממש לא יכולים לענות על זה במקומכם. באם יהיה כדאי לטוס לחו"ל בתקופת הקורונה או לא, זה לחלוטין תלוי בתחושה שלכם ובהתאם להוראות משרד הבריאות. יחד עם זאת, אנחנו רוצים להגיד לכם שאנשים רבים אכן בוחרים לנפוש בחו"ל בתקופת הקורונה, ושורדים בכדי לספר על זה (עם חיוך מאוזן לאוזן).

אז אם אתם מעוניינים לטוס לנופש בחו"ל בתקופת הקורונה, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא. קודם כל, בואו נתחיל עם מה שאומר לנו עידו פישמן טורס – להיכן ניתן לטוס בחו"ל בתקופת הקורונה? הנה כל המידע המעודכן לחודש אוגוסט 2020, נופש בחו"ל בתקופת הקורונה.

עידו פישמן עונה לנו על השאלה – להיכן אפשר לטוס בזמן הקורונה?

על פי עידו פישמן טורס ועל פי דיווחים רשמיים שאנחנו כולנו ניזונים מהם, ענף התיירות העולמי ספג פגיעה קשה ביותר מאז פרוץ מגפת הקורונה. מאחר שאף אחד מאיתנו לא ציפה לשנה שמתחילה עם נגיף עולמי, כולנו במקביל גם נעשינו דרוכים ועומדים במקום, מה שכמעט ריסק את ענפי התיירות בעולם.

בעוד שאכן ניתן לטוס לנופשים בחו"ל בימי הקורונה, מסתבר שהרבה מאיתנו פשוט לא חושבים לעשות את זה אפילו. אנחנו לא ננסה אף אחד לנפוש בחו"ל, אבל אנחנו כן נציין שאם אתם רוצים לצאת לנופש בחו"ל בתקופת הקורונה, ישנן מספר לא קטן של מדינות שאתם תוכלו לטוס אליהן וגם לחזור מהן לישראל.

מה לקחת בחשבון במקביל: טיסת נופש במדינה זרה בימי הקורונה

במקביל, אתם תמיד צריכים לקחת בחשבון שהמצב הוא דינאמי ומשתנה. מה שמתרחש היום במדינה כזו או אחרת, לא בטוח שיתרחש מחר באותו האופן.

אם אתם טסים לחו"ל בתקופת הקורונה, קודם כל אנחנו ממליצים לכם להרים טלפון לשגרירות ישראל במדינה שאליה אתם טסים, וכך תוכלו לברר באם הכניסה מישראל ניתנת או לא ניתנת בימינו. וכמובן, במקביל גם יהיה תמיד מומלץ לבטח את עצמכם בביטוח נסיעות לחו"ל.

חובה לבטח את עצמכם בביטוח נסיעות לחו"ל בכללי ובפרט בתקופה זו

בין אם אתם טסים למדינה כזו או אחרת בתקופת הקורונה, הקפידו לבטח את עצמכם ולא להשאיר דבר ליד הגורל. אם חלילה תזדקקו לטיפולים רפואיים בזמן שאתם בחו"ל, לפחות תדעו שאתם מכוסים ושהכול תחת שליטה עד כמה שניתן.

ובכל זאת, שאלנו את עידו פישמן טורס לגבי מקומות שמומלץ לנפוש בהם בתקופת הקורונה ואלו היו תשובותיו: על פי עידו פישמן טורס, הכי יהיה מומלץ לנפוש דווקא בארץ, במתחמי נופש בצפון ובחוות בדרום הארץ, אפשר כמובן גם במרכז הארץ בשלל בתי מלון.

מתחמי נופש בארץ עם תו סגול לתקופת הקורונה – שיא הפינוק

בין אם אתם יוצאים לחופשה זוגית או משפחתית, אתם יכולים לאתר מתחמי נופש עם תו סגול ברמת הגולן, כאלו שיגרמו לכם להרגיש שאתם באמצע שווייץ. אנחנו מזמינים אתכם להכיר למשל מתחמי נופש עם תו סגול ובריכה אל מול הכנרת, כאלו שיגרמו לכם להחסיר פעימת לב

בעודכם מביטים בנופים הקסומים של הרי הגולן. כדאי לדעת, ישנן באזור הצפון גם אחוזות נופש של ממש, שניתן לנפוש בהן ואפילו לקיים ולערוך אירועים קטנים בהתאם להוראות משרד הבריאות. עוד כדאי לדעת, אם כבר מדברים על נופשים בארץ, בדרך כלל אנשים גם נהנים מהזמנת אטרקציות כאלו ואחרות שמשדרגות משמעותית את הנופש שלהם.

אטרקציות לנופש בארץ שמשדרגות את כל החופשה

אתם יכולים להזמין אטרקציות אוכל והכנה של פיצות, הכנת גבינות, שוקולדים ועוד. אטרקציות הבישול האלו מגיעות עד פתח הצימר שלכם או פתח וילת הנופש, ואתם לוקחים חלק בפעילות ומכינים לעצמכם מטעמים שהם חוויות קולינאריות.

בכל מקרה, אם נופש כאן בארץ הוא לא אופציה מבחינתכם, אנחנו מזמינים אתכם לברר לגבי טיסות למדינות זרות. על פי עידו פישמן טורס, מדינות כמו טורקיה וקפריסין ישמחו לקבל אתכם, ככה גם רלוונטי לגבי מדינות באירופה וביעדים נוספים ואחרים.

בדיקות קורונה לפני טיסות לחו"ל – חובת בדיקה במדינה זרה?

כמובן, אנחנו שוב מזכירים, אתם צריכים לעבור בדיקת קורונה כשאתם נוחתים במדינה הזרה. משדה התעופה אתם תגיעו לבית המלון שלכם, ושם אתם תשהו בבידוד במשך מספר ימים עד שיגיעו תוצאות בדיקת הקורונה שעברתם.

לרוב, זה לא אמור לקחת יותר מיומיים, גג שלושה ימים. בואו נגיד ככה, אם אין לכם ישיבת עסקים מאוד דחופה שאתם חייבים להגיע אליה בשנייה שאתם נוחתים, יהיה שווה לקחת את הזמן ולהנות מהשקט, להמתין בסבלנות לתוצאות הבדיקה ואחר כך לצאת לדרככם.

עידו פישמן עונה – מדינות לטוס אליהן בזמן הקורונה

שאלנו את עידו פישמן לגבי מדינות זרות שאפשר לטוס אליהן לנפוש בזמן הקורונה, ותשובתו הייתה ברורה – אפשר לטוס בתקופת הקורונה ללא מעט מדינות שונות בעולם, אבל צריכים להיות זהירים, כמובן. חשוב לזכור, הקורונה נמצאת בכל מקום והיא כאן בכדי להישאר עד שנמצא חיסון להילחם בה.

ואם אנחנו נאלצים לחיות בצל נגיף הקורונה, יהיה כדאי להנות ממה שאפשר ולנצל את הזמן כמו תמיד, כמו שהיינו רגילים לפני פרוץ המגפה. כמובן, אין כאן עידוד לעבור על הוראות משרד הבריאות, וגם לא על הוראות של מדינות זרות בהתייחס לנגיף. אבל יחד עם זאת, לפי עידו פישמן טורס, אסור לנו לשכוח להנות מהחיים האלו ולהפיק מהם את המיטב.

בתקופת הקורונה אכן ניתן לטוס לחו"ל ועדיין להנות מהחיים האלו

אם מתחשק לכם לטוס לחו"ל בתקופת הקורונה, קודם כל תבררו עם השגרירות לגבי ישראל – האם היא מדינה אדומה? לאחר מכן, אתם מוזמנים להישמע להוראות משרד הבריאות ולעבור בדיקת קורונה, לראות שאתם נקיים ולרכוש כרטיסה טיסת נופש לחו"ל.

ועוד דבר שמודגש על ידי עידו פישמן טורס, גם אם תעברו בדיקת קורונה בארץ, סביר להניח שיעשו לכם בדיקת קורונה גם במדינה שאליה תטוסו. בסופו של דבר, אתם אמנם תהיו מחויבים להישאר בבידוד עד שיגיעו תוצאות הבדיקה, אבל אם מתחשק לכם נופש בחו"ל, יכול להיות שזה יהיה שווה את זה. צריכים סיוע וייעוץ נוספים? עידו פישמן ישמח לסייע לכם בנושאים אלו של נופש בחו"ל בתקופת הקורונה. תהנו, בהצלחה, שמרו על עצמכם ועל הוראות משרד הבריאות!

מאמר זה מוגש באדיבות עידו פישמן טורס

חברת תיירות נופש בחו''ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד