י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"ההטרלות של ימינה"

החרדים יתנגדו ובליכוד ייעדרו וההצעה תיפול

פסקת ההתגברות שהציגו ב'ימינה' אמורה לעלות להצבעה במשכן הכנסת כבר בשעות הקרובות • החרדים הודיעו כי יצביעו נגד, ובך יעבירו מסר לליכוד שאינם נותנים יד לפירוק הממשלה. במקביל בסיעת הליכוד הודיעו כי ייעדרו, ובכך למעשה ההצעה לא תעבור

החרדים יתנגדו ובליכוד ייעדרו וההצעה תיפול
מליאת הכנסת צילום: דוברות הכנסת, עמוס בן גרשום

שעות קודם ההצבעה על פסקת ההתגברות, בסיעות החרדיות החליטו להתנגד לפסקת ההתגברות ובליכוד החליטו להיעדר.

בדקות האחרונות הודיעו ראשי סיעות ש״ס ויהדות התורה כי הם צפויים להצביע נגד פסקת ההתגברות שתעלה היום להצבעה על ידי חברת הכנסת איילת שקד.

בסיעות החרדיות הבהירו כי לא משנה מה ההצעה, הם מתנגדים להצעות מהאופוזיציה. המטרה היא להעביר מסר לליכוד כי הם לא נותנים יד לפירוק הממשלה ולמה שמכנה בסיעות החרדיות "ההטרלות השבועיות של ימינה".

בליכוד מנגד הבהירו כי הם צפויים להימנע בהצבעה, יושב ראש הקןאליציה מיקי זוהר הודיע כי נציגי סיעת הליכוד יצאו מהמליאה בזמן ההצבעה על פסקת ההתגברות זאת בכדי למנוע משבר חריף מול כחול לבן.

חבר הכנסת זוהר כתב, "צר לי לבשר שעמדתי לא התקבלה. הליכוד לא יצביע בעד פסקת ההתגברות אלא ייעדר מההצבעה. לאחר בירורים ובדיקות היה ברור שהצבעה בעד החוק (שגם לגביו יש לא מעט מחלוקות גם בתוך הימין) היתה מביאה לבחירות באופן ודאי. מתוך רצון אמיתי לנסות ולייצב את הקואליציה ולמנוע בחירות הוחלט להיעדר".

ההחלטות הללו יגרמו לכך שהצעת החוק שיזמה חבר הכנסת איילת שקד לא תעבור, שטרם ברור האם היא תמשוך את היוזמה ותעלה אותו מחדש בזמן שייתכן ותושג רוב להצעה

פסקת ההתגברות מפלגת ימינה סיעות חרדיות הליכוד מיקי זוהר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד