י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
צפו בתיעוד

בעיצומה של השבת: תושב ב"ב פרץ לבנק; השוטרים השתלטו

שוטרים שהגיעו לסניף בנק שנפרץ בעיר בטבריה, נדהמו לגלות את הפורץ, צעיר תושב בני ברק, מסתובב בין כתלי הבנק כשהוא רעול פנים • השוטרים השתלטו על הפורץ ועצרו אותו לתחנת המשטרה. לאחר חקירה, הוגש נגדו כתב אישום • צפו

בעיצומה של השבת: תושב ב"ב פרץ לבנק; השוטרים השתלטו
הפריצה לבנק צילום: דוברות המשטרה

לבית משפט השלום בטבריה הוגש כתב אישום, נגד תושב בני ברק כבן 28, אשר פרץ לסניף בנק בטבריה במהלך השבת לפני כשבוע וחצי. באותה השבת, הוזעקו שוטרי תחנת טבריה שהיו במהלך פעילות שגרתית, לאחר שלמוקד המשטרה דווח על אדם שהתפרץ לסניף בנק בעיר. השוטרים שהגיעו למקום במהירות, נדהמו לגלות את הפורץ בתוך כותלי הבנק.

עוד קודם לכן, הבחינו השוטרים כי דלת הכניסה לבנק שבורה. בשל החשש, כי ייתכן והחשודים במעשה נמצאים עדיין בזירה, שלף השוטר את אקדח "הטייזר" ונכנס לבנק. בזמן שנכנס הבחין השוטר בנאשם כאשר הוא רעול פנים באמצעות צעיף והורה לו לעצור. הנאשם ניסה להימלט לתוך הבנק, אך השוטר רץ לכיוונו והזהיר אותו כי ייאלץ לעשות שימוש בטייזר, בכך הנאשם נעצר ונשכב על הרצפה.

לאחר שהשתלטו השוטרים על הפורץ, אזקו אותו והובילו אותו לתחנת המשטרה לחקירה. החקירה העלתה, כי הנאשם פרץ לבנק כאשר על ידיו גרביים לבנות וכי במעשיו גרם לנזק בהיקף של אלפי שקלים. מעצרו הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום לבקשת המשטרה עד להגשת כתב האישום.

כעת, בתום חקירה אינטנסיבית, לאחר איסוף ממצאים, גביית עדויות ופריקת מצלמות האבטחה, הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות של משטרת ישראל, אשר הגישה בבית משפט השלום בטבריה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בגין עבירות של פריצה והיזק לרכוש במזיד. מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל פועלת בנחישות כנגד אותם עבריינים העושים דין לעצמם ופוגעים בבטחון הציבור וברכושו במטרה שימוצה עימם הדין למען איכות חייהם של התושבים".

 

 

כתב אישום פריצה תושב בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד