ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
עימות חזיתי במליאה • צפו

נתניהו נגד לפיד: "היית כתב - עכשיו אתה צייצן" • צפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו עלה באופן מיוחד להגיב במליאת הכנסת להתקפות מצידו של יאיר לפיד. "היית כתב במחנה היום אתה צייצן במחנה". לפיד נפגע ועלה להשיב • צפו

נתניהו נגד לפיד: "היית כתב - עכשיו אתה צייצן" • צפו
לפיד ונתניהו צילום: פלאש90

בתום דיון סוער במליאה, ולאחר מתקפה מצידו של יושב ראש האופוזיציה חבר הכנסת יאיר לפיד, באופן חריג עלה ראש הממשלה נתניהו שוב למליאת הכנסת ופתח במתקפה אישית כנגד לפיד.

רה"מ נתניהו אמר: "בזמנו ששקלתי להתמודד לתפקיד ראש הממשלה, חשבתי להתייעץ עם אדם שהערכתי, ושאלתי אותו, את אבי, פרופ' בן ציון נתניהו: מה צריך אדם שיהיה לו כדי שיוכל להיות ראש ממשלה בישראל? הוא השיב לי: מה אתה חושב?, אמרתי: כיוון ברור של מדיניות אותה רוצה להוביל, לדבוק במטרה וגם גמישות".

נתניהו הוסיף וציטט את אביו "הוא ענה לי: זה נכון תמיד, גם לבעל עסק ולכולם. זה לא מה שחיוני שיהיה לראש ממשלה. מה שחיוני זה השכלה. אם אין לו השכלה יהיה עבד של הפקידים והסובבים".

ראש הממשלה תקף את לפיד בכך שאין לא השכלה ואמר: "היית כתב במחנה היום אתה צייצן במחנה. יש עוד כמה דברים שאתה צריך לעשות באמצע".

ח"כ לפיד עלה להשיב במתקפה לראש הממשלה: "לעמוד מול כל הבניין ולהבהיר להם שהלחצתי אותך. לתקוף אותי אישית אחרי הנאום הזה, זה כמו להגיד הוא מועמד לגיטימי לראשות ממשלה. אולי כדאי שאביך היה נותן לך את ההצעה הבאה: תכבד את האנשים סביבך".

יאיר לפיד בנימין נתניהו במחנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד