י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ייטלו חלק נבחרת כותבים

משרד הבריאות בקמפיין חדש: יצאתם לבין-הזמנים? הקורונה לא!

במשרד הבריאות נרתמים לטובת הטמעת הנחיות הקורונה לציבור החרדי, בדרכים המתאימות לו. בקמפיין חדש של המשרד תחת הכותרת "יצאתם לבין הזמנים? - הקורונה לא!" יופצו עלוני מידע, ויופקו סרטוני הסברה

משרד הבריאות בקמפיין חדש: יצאתם לבין-הזמנים? הקורונה לא!
אילוסטרציה צילום: דוד כהן, פלאש 90

משרד הבריאות יוצא בקמפיין הסברה מיוחד לציבור החרדי בניסיון לעצור את התפשטות הקורונה. תחת הכותרת "יצאתם לבין הזמנים? - הקורונה לא!" יופצו עלוני מידע, סרטוני הסברה, יפורסמו מודעות במגוון מדיות, ותתקיים סדרת ראיונות עם מומחים מטעם המשרד בכלי התקשורת החרדיים.

במטה ההסברה למגזר החרדי עמלים בימים אלו על הפקת עיתונים מיוחדים לבין-הזמנים בהם ייטלו חלק נבחרת כותבים, וכן יופצו עיתון ילדים ועיתון מיוחד לנשים. כמו-כן תוקם שלוחה ייעודית בקו המידע של משרד הבריאות שתספק תכנים ייעודיים לילדים.

שר הבריאות, יולי (יואל) אדלשטיין התייחס השבוע לתקופת בין-הזמנים והאתגרים שהיא מייצרת: "אנחנו מוכרחים להתאמץ וההצלחה תלויה בשיתוף הפעולה של כולנו. אם נפעל ביחד, נקטע את התפשטות המחלה".

אדלשטיין הוסיף ואמר כי הניסיון המצטבר, בישראל ובחו"ל, הוכיח בצורה חד משמעית כי הדרך לבלימת המגיפה מחייבת בראש ובראשונה הקפדה על חבישת מסיכות, היגיינה וריחוק חברתי.

במטה ההסברה אומרים כי "הקמפיין החדש נועד להדק את המשמעת ולהגביר את המודעות בתקופת 'בין-הזמנים' בדרך של העשרה והענקת תכנים איכותיים ומרתקים לכל המשפחה".

הקמפיין החדש של משרד הבריאות

משרד הבריאות קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד