ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

משבר הבקבוקים המסריחים: צניחה של עשרות אחוזים במכירות 'קוקה קולה'

בימים האחרונים חלה ירידה חדה במכירות קוקה קולה ברשתות השיווק, בעקבות מציאת שיירי רעלנים בבקבוקי משקה • בקבוקי משקה מהסדרות הפגומות עדיין על המדפים

קוקה קולה. לא קונים
קוקה קולה. לא קונים

חברת קוקה קולה, בעלת המותג החזק בעולם ובישראל, חווה צניחה חופשית של אחוזים רבים במכירת בקבוקי המשקה מתוצרתה בימים האחרונים.

לפי בדיקת כלי התקשורת נרשמה בימים האחרונים, מאז פרץ משבר הבקבוקים המריחים, צניחה של עד 25 אחוזים במכירת מוצרי החברה.

מבדיקה שערכו תחקירני 'גלובס' עולה, כי שיעור הירידה עמד אמש על שיעור מירבי של 20 אחוזים, בעוד 'דה מרקר' ו'ישראל היום' מדווחים על ירידה מתונה יותר בשיעור של עשרה אחוזים. הבוקר, עם פרסום נתוני המכירות של יום האתמול, התברר כי הצרכן הישראלי ממשיך להצביע ברגליים וכי אמש נרשמה ירידה נוספת בשיעור של 25 אחוזים במכירות.

ברשתות השיווק מעריכים, כי ירידה נוספת במכירות צפויה בימים הקרובים, כשבמקביל נמסר מהרשתות כי חלק מבקבוקי המשקה מהסדרות הפגומות עדיין לא נאספו על ידי נציגי קוקה קולה מן המדפים.

נתוני הרשתות עומדים בסתירה לדבריו של מנכ"ל 'קוקה קולה' לפיהן החברה איננה עדה לירידה במכירות.

נתוני הרשתות מעידים, כי הירידה הנרשמת היא תוצאה ישירה לסערה האחרונה, כאשר במקביל לירידה הנרשמת במכירות מוצרי חברת קוקה קולה, נרשמה עליה מקבילה במכירות בקבוקי משקה מתוצרת החברות המתחרות.

בתוך כך נמסר, כי משרד התמ"ת יבדוק עבירה לכאורה מצד קוקה-קולה ישראל, על סעיף איסור הטעייה ואי-גילוי כלפי הציבור בשל תרגילי ההשהיה וההכחשה בהם נקטה החברה בתחילת הפרשה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד