י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
באיומי אקדח

שלושה נעצרו בחשד ששדדו עשרות אלפי שקלים

שלושה תושבי הצפון נעצרו אתמול על ידי המשטרה לאחר ששדדו עסק להחלפת כספים באיומי אקדח • החשודים יובאו לבית משפט השלום בעכו והמשטרה תבקש להאריך את מעצרם

  • ט"ז אב התש"פ
שלושה נעצרו בחשד ששדדו עשרות אלפי שקלים
אילוסטרציה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

המשטרה עצרה שלושה גברים, במקומות שונים ברחבי הארץ, בחשד למעורבותם בשוד בסכום של עשרות אלפי שקלים בבית עסק להחלפת כספים בכפר מנדא.

האירוע התרחש לפני כחודש, כאשר בשעות הצהריים, התקבלה הודעה במשטרה אודות שוד שבוצע באיומי נשק בבית עסק להחלפת כספים בכפר מנדא בעשרות אלפי שקלים.

כוחות משטרה שהוזעקו לזירה, החלו בסריקות לאיתור החשודים. חוקרי המשטרה גבו עדויות, אספו ממצאים וחקירה נפתחה. במהלך החקירה התברר, כי החשודים שדד את סכום הכסף באיומי נשק.

במהלך החקירה, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, חלה התפתחות בדמות איתור זהותם של החשודים. אתמול (רביעי), לאחר ביצוע פעולות חקירה מגוונות במישור הגלוי והסמוי,  עצרו השוטרים את שלושת החשודים, שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם וגבר כבן 47, כולם תושבי כפר מנדא.

המשטרה ביצעה את המעצרים בו זמנית, כאשר אחד החשודים נתפס בעיר אשקלון, חשוד נוסף נעצר בכפר במנדא, והחשוד השלישי נתפס בצומת המוביל שבצפון. החשודים הובאו לתחנת המשטרה לחקירה והיום (חמישי) יתקיים דיון בבית משפט השלום בעכו בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

מהמשטרה נמסר, כי היא רואה בחומרה את עבירות האלימות הפוגעות בשגרת חייהם של התושבים ותפעל למעצרם ולהבאתם לדין של אותם עבריינים, תוך שימוש בכל הכלים העומדים לרשותה במטרה למצות עימם את הדין.

שוד ציינג' איום בנשק משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד