י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המחווה של חולדאי

דגל לבנון בעיריית תל אביב; ליברמן תוקף: "צעד של בגידה"

אמש הודיע ראש עיריית תל אביב - רון חולדאי כי בניין העירייה יואר בצבעי הדגל הלבנוני כאות הזדהות • אך יש מי שתוקף את ההחלטה, לדברי ליברמן מדובר בבגידה, "שכחתם את לוחמי צה"ל" 

דגל לבנון בעיריית תל אביב; ליברמן תוקף: "צעד של בגידה"
בניין עיריית ת"א מואר בדגל לבנון כאות הזדהות צילום: Miriam Alster/Flash90

האמפתיה התל אביבית לעם הלבנוני מעוררת סערה: אמש הואר בנין עיריית תל אביב בצבעי דגל לבנון כמחווה וכהזדהות עם האסון בבירות. אך רבים לא רואים זאת בעין יפה ותוקפים בחריפות את ההחלטה.

ההחלטה להאיר את הבנין בצבעי דגל לבנון מעוררת גם סערה פוליטית, חבר הכנסת ליברמן טוען כי מדובר במעשה בגידה ומנגד יש מי שמברך.

חבר הכנסת ליברמן כתב היום בתגובה למחווה "ביממה האחרונה אנחנו עדים לפיצול אישיות מצד כמה נבחרי ציבור ופעילים פוליטיים. כשרה"מ מנחה את ראש המל"ל להציע לממשלת לבנון סיוע מיידי הכולל העברת פצועים לבתי חולים בישראל, זהו צעד מבורך והומניטרי".

אך מנגד ליברמן תקף את רון חולדאי, וטוען, "כשראש עירית תל אביב מחליט להאיר את בניין העירייה בצבעי דגל לבנון כאות הזדהות זה צעד של בגידה", לדבריו, "כנראה שאותם פוליטיקאים ואנשים מטעם שכחו את אזרחי לבנון, לוחמי צד"ל, שנלחמו כתף אל כתף עם חיילי צה"ל".

מנגד, חבר הכנסת עפר שלח גיבה את החלטת חולדאי, ואמר: "מה שאירע בלבנון שלשום היה טרגדיה אנושית קשה. מי שלא מזדהה עם טרגדיה משהו פגום אצלו. דגל לבנון על עירית ת״א זו מחווה אנושית מתבקשת וראויה לשבח".

רון חולדאי עופר שלח אביגדור ליברמן עיריית תל אביב לבנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד