ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
החטיא רק בנס

אישום: תושב חברון ניסה לדקור חובש כיפה באולם אירועים

תושב חברון שעבד באולם אירועים בדרום הארץ, מואשם כי ניסה לדקור את אחד מעובדי המקום באמצעות סכין • על פי כתב האישום, המחבל הבחין בעובד במטבח, יהודי בעל מראה ולבוש דתי, השליך לעברו סכין, אך רק בנס החטיא

אישום: תושב חברון ניסה לדקור חובש כיפה באולם אירועים
מחבל עם סכין שלופה צילום: דוברות המשטרה

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע,הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד תושב חברון, ללא אישור שהייה בישראל, אשר על רקע לאומני ניסה לפצוע באמצעות סכין בעובד מטבח בגן האירועים בקיבוץ ברור חיל שבדרום הארץ.

כפי שעולה מכתב באישום, שהוגש באמצעות עו"ד אדוה וויצגן לוי מפרקליטות מחוז דרום, הנאשם נכנס לישראל בתאריך 19.7.20 שלא כחוק, והגיע לאולם האירועים "ארבע עונות" בקיבוץ ברור חיל, בו נהג לעבוד, כדי לשוחח עם מנהלו. כאשר הבין שהמנהל לא נמצא, החליט לישון באולם האירועים ולהמתין ליום המחרת. במהלך הלילה, גמלה בליבו של המחבל ההחלטה לבצע מעשה טרור, לפגוע באדם יהודי בשל היותו יהודי, וזאת מתוך מניע מדיני, דתי לאומני או אידיאולוגי.

בשעות הבוקר, הוא הבחין בעובד במטבח, שהינו יהודי בעל מראה ולבוש מסורתי-דתי, נטל בידו סכין משוננת והניח אותה על שולחן במטבח, סמוך למקום בו עמד המתלונן. העובד חשד בנאשם, לקח את הסכין והחזירה למקומה הרגיל.

מכתב האישום עולה, כי זמן קצר לאחר מכן, נטל המחבל שוב בידו את הסכין, התיישב על כסא בגן האירועים וכאשר הבחין שהעובד הולך בגפו, החל לעקוב אחריו עם הסכין ביד, ונכנס בעקבות המתלונן לחדר הקירור. העובד הבחין בנאשם כשהוא אוחז בסכין בידו והסתתר מאחורי שולחן בחדר הקירור.

המחבל, אשר עמד מצידו האחר של השולחן במרחק מטרים בודדים מהמתלונן, השליך את הסכין לעבר גופו של המתלונן במטרה לפצוע אותו, אך החטיא והסכין חלפה סמוך לגופו ונפלה על הרצפה בסמוך למתלונן. מיד לאחר מכן, ברח המחבל מאולם האירועים והמתלונן התקשר למשטרה ודיווח על האירוע.

כתב האישום מייחס למחבל, תושב חברון, ביצוע עבירות של מעשה טרור - ניסיון פציעה בנסיבות מחמירות וכניסה או ישיבה בישראל שלא כחוק.

ניסיון פיגוע פיגוע דקירה חברון כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד