י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נערכים לנפגעים מביירות?

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, ביקר במרכז הרפואי לגליל בעיר נהריה

על רקע הדיווחים לפיהם במרכז הרפואי בצפון נערכים לקליטת פצועים שיגיעו מלבנון, ביקר היום בבית החולים מנכ"ל משרד הבריאות שהכריז: "חייבים לתת רפואה שוויונית, מתקדמת, חומלת ומצילת חיים"

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, ביקר במרכז הרפואי לגליל בעיר נהריה
פרופ' חזי לוי ומנהל בית החולים צילום: אלי כהן

מבט מקרוב: פרופ׳ חזי לוי, מנכ״ל משרד הבריאות, ערך סיור היום בצפון הארץ ובין היתר ביקר במרכז הרפואי לגליל בעיר נהריה. הביקור נערך לאור הדיווחים לפיהם נערכים במרכז הרפואי לקליטת פצועים שאולי יגיעו מסוריה, וזאת לאחר שמנכ"ל בית החולים פירסם קריאה מיוחדת לאוכלוסיה הלבנונית שבה הציע את עזרתו.

במהלך הביקור, שבו לא התייחס מנכ"ל משרד הבריאות להיערכות לקליטת הפצועים, עמד הפרופ' לוי על צרכי בית החולים ואמר כי "חייבים לתת רפואה שיוויונית, מתקדמת, חומלת ומצילת חיים".

"תפקידנו לתת רפואה נכונה למטופלים, רפואה שעושה טוב לחולה ולרווחתו", אמר מנכ"ל משרד הבריאות שהוסיף כי "אנחנו עוסקים רבות בתחום התקציב וברור לנו שהחוסן התקציבי של בתי החולים חשוב מאוד לבניית היכולות לקורונה והחורף המתקרב".

הוא התרשם מהרכז הרפואי שבשנים האחרונות זכה לתנופה בעיקר עם הקמת מחלקת היולדות החדשה, ואמר כי "מרחיב את הלב לראות את ההתקדמות וההתפתחות של בית החולים. אני מודה לכם ומאחל לכם להביא את המקצוע הנהדר שקוראים לו רפואה לכל אדם נדרש".

מנהל המרכז הרפואי לגליל, ד"ר מסעד ברהום, אמר כי הוא חש גאווה והתרגשות רבה לארח את מנכ"ל משרד הבריאות, אותו הוא מכיר מזה שנים. "אתה אדם שמחבק ותופס נפח", החמיא לו, "אך הוסיף "אבל לא על חשבון אחרים... אנו מרגישים את רוח המפקד השקטה, עם המון הקשבה, רגישות, אנושיות ובעיקר רצון לסייע לנו בתקופה לא פשוטה".

כמו כן הדגיש ד"ר ברהום, כי בשנים האחרונות מורגשת מהפכה בריאותית אמיתית במרכז הרפואי, עם פתיחתן של מחלקות ויחידות רבות חדשות, הרבה בזכות הסיוע המאסיבי של משרד הבריאות.

המרכז הרפואי לגליל פרופ' חזי לוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד