כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
14,000 מ"ר נוספים של 'סטנדרט אסותא'

הרב לאו קבע מזוזה ובירך: שהבריאים יתמידו בבריאותם

הרה"ר לת"א, הרב ישראל מאיר לאו, קבע מזוזה בטקס מרגש במגדל האמבולטורי החדש של בית החולים אסותא רמת החייל: "תורמים תרומה גדולה לעם ישראל"

הרב לאו קבע מזוזה ובירך: שהבריאים יתמידו בבריאותם
הרב לאו קבע מזוזה באסותא צילום: דוברות אסותא

הרב הראשי לשעבר והרב של תל אביב-יפו הרה"ג ר' ישראל מאיר לאו שליט"א קבע השבוע מזוזה בפתח המגדל האמבולטורי החדש של בית החולים אסותא רמת החייל. המגדל, בן 14 הקומות, מתפרס על פני 14,000 מ"ר, ומוצעים בו מגוון רחב של שירותים אמבולטוריים רפואיים, אשר חלקם הרחיבו את פעילותם כעת עם המעבר למשכנם החדש.

בין השירותים הרפואיים ניתן למנות מכון גסטרו מורחב, מכון לב, מרפאות רופאים, מכון המטו-אונקולוגי הכולל אשפוז יום ומעבדת מח עצם, מרכז לבריאות האישה, יחידה לבירור מהיר, יחידה לבדיקות מי שפיר ומרכז פוריות. במגדל החדש הוקם גם מכון פיזיותרפיה מושקע ובו המילה האחרונה בתחום הציוד הפיזיותרפי, לצד צוות מקצועי המלווה גם ספורטאים אולימפיים. בקומה ה- 13 הוקם אודיטוריום ומרכז הדרכה מודולארי המצויד במערכות תקשורת מתקדמות המאפשרות שידור ניתוחים בשידור חי.

כל הקומות עד הקומה העשירית ממוגנות באופן מלא, והמגדל החדש מחובר למגדל האשפוז של בית החולים על ידי 3 גשרים הממוקמים בקומות שונות.

בטקס קביעת המזוזה שהתקיים השבוע אמר יו"ר אסותא מרכזים רפואיים, הפרופ' שוקי שמר: "לפני 11 שנים פתחנו את בית החולים אסותא רמת החייל, ובכך איחדנו בין 2 בתי חולים ותיקים של אסותא שפעלו בתל אביב ובפתח תקווה. כבר אז ידענו שנרצה להרחיב את פעילות בית החולים ולהמשיך לספק למטופלים שלנו שירותים רפואיים בסטנדרט הגבוה ביותר. אין ספק שזה מרגש לראות חלום הופך למציאות".

מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים גידי לשץ הוסיף כי "בית החולים אסותא רמת החייל הוא מודל לרפואה איכותית ושירותית, המשלבת טכנולוגיות רפואיות מהמתקדמות בעולם. תוספת המגדל האמבולטורי שנחנך מהווה מכפיל כוח ובשורה למטופלנו. אסותא תמשיך לצמוח ולפתח שירותים רפואיים נוספים במרכז, כמו גם בפריפריה לטובת תושבי ישראל".

הרב לאו קבע את המזוזה בהתרגשות וציין כי "בתפילת תשליך אנחנו נוהגים לומר 'שכל הבריאים יתמידו בבריאותם והחולים יבריאו', ומוסיפים גם את התפילה 'מנע מגיפה מנחלתך'. אין ספק שהידע והכשרון של אסותא תורמים תרומה גדולה למען עם ישראל, ואני בעיקר מודה לכם על מה שאתם עושים בימי מגיפה אלה". בסיכום דבריו בירך הרב לאו את מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים מר גידי לשץ, על כניסתו לתפקיד ואיחל לו הצלחה בדרכו החדשה.

 

הגרי''מ לאו אסותא שוקי שמר גידי לשץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד