ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
סערת החתונה ההמונית

איש התקשורת להגנת בעלזא: "מותר לרבי לכפור בהוראות"

הדעות באשר לקיום החתונה ההמונית של חסידות בעלזא חלוקות, כשהרוב כמובן נגד, יועץ התקשורת דודי זילברשלג, שאינו נמנה על חסידות זו ואף נוהג בעצמו הקפדה יתירה ליישם את הנחיות הקורונה, מפרסם דעה לא פופולרית: "מותר לרבי מבעלז לכפור בהוראות שכולן זגזוג מיומן הראשון, מותר לו לפקפק ברצינות המידע המצוי בידי מומחי משרד הבריאות"

איש התקשורת להגנת בעלזא: "מותר לרבי לכפור בהוראות"
דודי זילברשלג צילום: צילומסך ערוץ 12

לאור הפולמוס שהתגלע בתקשורת הכללית בעניין החתונה הגדולה שקיימה חסידות בעלזא ביום רביעי האחרון, יצא איש התקשורת הוותיק דודי זילברשלג להגנת החצר ותקף את הצביעות.

זילברשלג פותח את דבריו בכותרת: "דעה לא פופולרית בעליל". "במאבק הפנימי של ה'עדה החרדית' בקהילת בעלז, לפני שנים, התוצאה הייתה לכידות פנימית של בעלז סביב מנהיגם. תבוסה מוחצת לכל ה'קנאים'. מנהיג חזק צופה למרחוק, הקדים בראיה קדימה את כולם". דודי, חסיד סערט ויז'ניץ מאז ומעולם, מציין, "אני משתייך לחצר שמנהיגה קפדן מאוד אפילו קנאי לכל ההוראות מיומם הראשון".

"המתקפה על בעלז מהחזית החרדית מלבלרים או עיתונאים שאין להם הישג אחד בחייהם חושף את הקנאה הגדולה שמנחה את המתקפות. מנהיג עם השגים עצומים רשאי לשכלל מכלול היבטים שמגיעים לשולחנו, ממצבים נפשיים, משפחתיים וחינוכיים, כי הוא אחראי ואמון על נשיאה בעול הציבור".

לדידו של זילברשלג, "במבט על מנותק מנגיעות אישיות, מותר לרבי מבעלז לכפור בהוראות שכולן זיגזוג מיומן הראשון, מותר לו לפקפק ברצינות המידע המצוי בידי מומחי משרד הבריאות, שעדיין לא הבנתי מה הם יודעים היום יותר ממה שידעו או לא ידעו בגל הקודם. מותר לו לראות את כל המערכות בעליבותן, מותר לו גם לייצר מחאה".

כזו שתהא "מחאה מכובדת, בלי להתערטל, בלי גידופים, ובלי לעשות צרכים ברשות הרבים", עוקץ איש התקשורת את מפגיני בלפור האנרכיסטים. "יועילו המטיפים להתבונן בעול העצום הרובץ על שכמו של האיש הגדול הזה, ימים יגידו האם גם הפעם הוא הכניע את הקנאים. האם ימותו הם או חסידיו, נחיה ונראה. לא מפי גמזו אנו חיים, השראתנו בכל מצב מגמזו - גם זו לטובה", מסכם דודי זילברשלג.

דודי זילברשלג שמחת בית בעלזא חתונה חרדית קורונה הסתה נגד חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 89 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד