י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ממשלה בצרה

בדרך לקלפי?; הנדל חושף: "הציעו לי הכל; מתנגד לממשלה צרה"

המאבק סביב התקציב והעימותים הבלתי פוסקים בין ראש הממשלה נתניהו לבין סיעת כחול לבן, נראים כעל מסלול התנגשות שידרדרו את ישראל לסבב בחירות נוסף • כעת מודיע השר יועז הנדל שנראה כמי שיכל להביא לנתניהו את המפתח להימנע מבחירות כי הוא שולל כל הצעה שכזאת

בדרך לקלפי?; הנדל חושף: "הציעו לי הכל; מתנגד לממשלה צרה"
יועז הנדל צילום: הדס פרוש / פלאש 90

הקרב הפוליטי והחשש מבחירות: יו"ר סיעת דרך ארץ השר יועז הנדל שיכול היה להביא לראש הממשלה את המפתח להקמת ממשלת 61 ללא גנץ הודיע כי הוא דחה הצעות שקיבל וכי הוא מתנגד להקמת ממשלה צרה.

"אני מתנגד לשבירת הסכמים שנחתמו", הודיע היום (שישי) השר הנדל, שהבהיר כי "לא אתן יד לממשלה צרה כפי שלא נתתי בעבר. לא משנה מה יציעו לי (והציעו לי כבר הכל). מדינת ישראל זקוקה לממשלה יציבה שמכבדים בה הסכמים קואליציוניים ותקציב לטווח ארוך יותר מחודשיים".

הנדל מציין כי "כל היתר הוא חוסר אחריות. בזמן משבר כלכלי עם מליון מובטלים משימת הממשלה היא לדאוג לאינטרס שלהם לא לאינטרס הפוליטי”, הוא הוסיף "באתי לתפקיד כדי לבצע, לעבוד ולקדם כמה שיותר תהליכים שתקועים שנים. אין יום שבו אני לא מקבל החלטות, בודק ויורד לשטח כדי להתעסק בענייני המשרד שלי".

"אין לי פחד מבחירות, אני ודרך ארץ נהיה פה גם בסיבוב הבא. יש בי פחד ממדינה שלא מצליחה להשלים תהליכי עבודה, שהכסף תקוע כבר שנתיים, למשרדים ועמותות. מדינה שחוסר היציבות בה מקרין על הכל", כתב עוד השר הנדל.

את דבריו סיים השר שבמובן מסויים הביא לפירוק כחול לבן, "יש בי פחד עצום מעוד שנאת חינם וחוסר אחריות שמוביל לשבטיות. אני לא מתכוון לשבת בשקט ולראות איך אינטרסים אישיים גוברים על אינטרסים לאומים".

יועז הנדל המנדט להרכבת ממשלה בחירות ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד