י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
קווי השירות תוגברו

למרות הקורונה: אלפים נסעו לצפון מהריכוזים החרדים

מירון וצפת חזרו לימי בין הזמנים היפים: אלפים הגיעו לסוף שבוע במירון ובצפת, חדרי האירוח והצימרים מלאים עד אפס מקום, ובמשרד התחבורה תגברו את האוטובוסים עקב הגבלות הנסיעה לחמישים אחוזי תפוסה באוטובוס • בלשכת סגן שר התחבורה מקלב מסרו כי הם עושים הכל למיגור הצפיפות 

למרות הקורונה: אלפים נסעו לצפון מהריכוזים החרדים
אוטובוסים צילום: pixabay

אלפים נסעו מהריכוזים החרדים לצפון הארץ בסוף השבוע האחרון, כך עולה מנתוני משרד התחבורה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מעל לחמשת אלפים נוסעים עשו את דרכם ביום חמישי ושישי האחרונים מהריכוזים החרדים לצפון הארץ בעיקר לצפת ומירון במעל מאה ושישים אוטובוסים.

עקב מגבלות הקורונה לפיהן נוסעים האוטובוסים רק בחמישים אחוזי תפוסה תגברו במשרד התחבורה את קווי השירות מהריכוזים החרדים לכל הארץ.

בהודעה שפרסם סגן שר התחבורה אורי מקלב בתחילת השבוע עם תחילת בין הזמנים הודיע מקלב על תגבור הקווים, "החל מהבוקר עשרות קווי השירות בריכוזים החרדים, אליהם ומהן לכל רחבי הארץ יתוגברו במטרה להביא למיגור הצפיפות בקווי השירות ולהפעלתם התקינה של קווי השירות בתחבורה הציבורית בימי בין הזמנים".  

מעיון בנתונים אשר הגיעו לידינו עולה כי אלפים רבים של נוסעים עשו את דרכם לצפון בארץ בסוף השבוע זאת למרות נגיף הקורונה, רק ביום חמישי בלבד יצאו מעל שבעים אוטובוסים מהעיר בני ברק. ומירושלים יצאו שישים אוטובוסים, ואחד עשר כלים מהעיר בית שמש, ביום שישי יצאו עוד עשרות אוטובוסים מהריכוזים החרדים כאשר מכל ריכוזי היהדות החרדית יוצאים בכל שעה קווי שירות לצפון הארץ.

בלשכת סגן שר התחבורה מקלב מציינים כי מדיניות משרד התחבורה היא הפעלת קווי שירות סדירים ותגבורם על פי הצורך כל עוד הוראות משרד הבריאות מאפשרות זאת, תגבור קווי השירות נעשה על פי הצרכים הקיימים קווי השירות.

בין הזמנים אוטובוסים אורי מקלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד