י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לילה סוער

גל המחאה: אלפים הפגינו בבלפור ובקיסריה

אלפי מפגינים הגיעו אמש למחאה מול מעון ראש הממשלה בירושלים, כמו כן הגיעו המפגינים גם לביתם הפרטי של משפחת נתניהו בקיסריה. במשטרה חסמו את הצירים הסמוכים למעון ראש הממשלה 

גל המחאה: אלפים הפגינו בבלפור ובקיסריה
המחאה בבלפור צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

כמידי מוצאי שבת, גם אמש הגיעו אלפים להפגנה סמוך למעונו של ראש הממשלה ברחוב בלפור. גם אל מול ביתם הפרטי של משפחת נתניהו בקיסריה הגיעו כמה אלפי מפגינים. במטרה לאפשר את קיום המחאה באופן סדיר, חסמה המשטרה את הרחובות הסמוכים למעון ראש הממשלה ולכיכר פריז שם התמקמו רבים מן המפגינים. בשונה מההפגנות הקודמות, האירועים עברו ללא אירועים חריגים מיוחדים. 

במהלך הערב עדכנה המשטרה כי אלפים בודדים משתתפים  בהפגנה מול מעון ראש הממשלה, אך מארגני ההפגנה טענו כי במקום נמצאים למעלה מ-20,000 איש. ממחאת הדגלים השחורים נמסר: "עשרות האלפים ברחבי הארץ, מול בתי הנאשם בבלפור ובקיסריה, הוכיחו הערב שעם ישראל לא צריך בחירות- אנחנו רוצים שהנאשם ילך לביתו וישאיר אותנו לבנות מחדש על ההריסות שהוא משאיר אחריו. מגיעה לעם ישראל מנהיגות שתפתור את ההרס הכלכלי-בריאותי שנתניהו משאיר אחריו. הגיע הזמן לעידן חדש של מנהיגות שעסוקה בעם ולא בהסתה וכתבי אישום"

מוקדם יותר הודיעה המשטרה כי היא ערוכה לקיומן של המחאות, וכוחות המשטרה נפרסו באזור כיכר פריז על מנת לאפשר את חופש המחאה ושמירה על בטחון הציבור. "המשטרה שבה ומדגישה, כי היא פועלת לאפשר קיומן של מחאות לכלל המפגינים, אך יחד עם זאת לא תאפשר כל הפרה של הסדר הציבורי, ותפעל בנחישות נגד כל ניסיון להפר את הסדר הציבורי או לפגוע בקיומן התקין", נמסר מהמשטרה. במשטרה קראו  לכלל המשתתפים במחאות להקפיד על הנחיות משרד הבריאות, לעטות מסיכות כנדרש ולשמור על ריחוק חברתי, למען שמירה על בריאות כלל הציבור וכוחות המשטרה.

 

הפגנות מעון ראש הממשלה קיסריה משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד