י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
השפעה מורגשת

אגודת ישראל באמריקה קוראת להשתתף במפקד האוכלוסין

ממשלת ארה"ב מחויבת על פי חוק, לערוך מדי עשור שנים מפקד אוכלוסין של כלל התושבים המתגוררים בתחומה. בימים אלו, מתנהל מפקד האוכלוסין באמריקה ל-2020 | אגודת ישראל באמריקה פונה לכל מי שדואג לטובת הציבור החרדי, לצמיחתו ולייצוגו, להשתתף במפקד 

אגודת ישראל באמריקה קוראת להשתתף במפקד האוכלוסין
חרדים בניו יורק צילום: באדיבות המצלם

אגודת ישראל באמריקה קוראת לציבור לשתף פעולה עם מפקד האוכלוסין של הממשלה. "מילוי הטופס דורש השקעה של דקות ספורות בלבד, אך השפעתו עשויה להיות מורגשת במשך שנים", כך נמסר בהודעה שפרסמה הנהלת אגו"י באמריקה.

אגודת ישראל באמריקה קראה לכלל חבריה ולחברי הקהילות שומרי המצוות ברחבי ארצות הברית להשתתף במפקד האוכלוסין המתקיים בימים אלו. "השתתפות מלאה של חברי הקהילות ברחבי המדינה הינה בעלת חשיבות עליונה ויש בה תועלת רבה עבורנו. מילוי הטופס דורש השקעה של דקות ספורות בלבד, אך השפעתו עשויה להיות מורגשת במשך שנים".

על-פי החוק, ממשלת ארה"ב מחוייבת לערוך מדי 10 שנים מפקד אוכלוסין של כל התושבים המתגוררים בתחומה. בימים אלו, מתנהל מפקד האוכלוסין באמריקה ל-2020.

בקריאה שפרסמה אגודת ישראל באמריקה נאמר, כי תוצאות המפקד משפיעות ישירות על הקהילות החרדיות באופנים רבים ומגוונים: "דרגות המימון של למעלה משלוש מאות תכניות מטעם הממשלה הפדראלית (כגון תכנית הביטוח הרפואי 'מדיקייר', ביטוח אבטלה ומגוון תכניות חינוך פדראליות המעניקות הטבות לבתי-ספר פרטיים, כולל ישיבות) נקבעות, לפחות באופן חלקי, על בסיס תוצאות המפקד".

"בנוסף לכך, רמת הייצוג של הקהילות החרדיות בקונגרס ובגופי חקיקה מקומיים וארציים, קשורה ישירות לגודל האוכלוסייה שלנו, על-פי נתונים שהתקבלו במהלך עריכת מפקד האוכלוסין. הדרך היחידה המאפשרת לנו להבטיח כי הנושאים החשובים לנו יקבלו יחס מועדף בממשלה היא דרך ייצוג נאות".

אגודת ישראל באמריקה פונה לכל מי שדואג לטובת הציבור החרדי, לצמיחתו ולייצוגו, להשתתף במפקד האוכלוסין השנה המתקיים בימים אלה.

מרשם אוכלוסין אגודת ישראל אמריקה תקצוב בתי ספר ביטוח רפואי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד