י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אסונות בין הזמנים

לא נתפס: הבחור הצעיר שמואל אהרן גליק ז"ל נהרג בחצות לילה

אסון קשה הלילה בירושלים: הבחור החשוב שמואל אהרן גליק ז"ל משכונת רמות ותלמיד ישיבת 'עטרת שלמה' בראשון לציון נהרג בתאונת אופניים קשה לאחר חצות לילה בשכונת מגוריו והוא בן 17 בלבד • שמואל אהרון ז"ל הוא נכדו של הרב נח הרץ הטייס הישראלי שנפל בשבי הסורי

לא נתפס: הבחור הצעיר שמואל אהרן גליק ז"ל נהרג בחצות לילה
שמואל אהרן גליק ז"ל על רקע זירת התאונה צילום: באדיבות המצלם

אסון קשה בתחילת השבוע השני של בין הזמנים: הבחור החשוב שמואל אהרן גליק ז"ל משכונת רמות א' בירושלים ותלמיד ישיבת 'עטרת שלמה' בקרית הישיבה בראשון לציון נהרג בתאונה קשה בחצות לילה של מוצאי שבת והוא בן 17 בלבד.

שמואל אהרן ז"ל רכב על אופניו סמוך לביתו ברחוב סולם יעקב, בשכונת רמות בירושלים הוא נפגע מרכב באורח אנוש ופונה לבית החולים 'שערי צדק' לאחר החייאה אך למגינת לב הוא נפטר כעבור זמן קצר.

המנוח ז"ל נולד בירושלים בכ"ט כסלו תשס"ג לאביו שיבלחט"א הרב חיים זבולון גליק מחשובי האברכים המתפללים בקהילת 'שערי תבונה' בשכונה, ולאמו מרת נעמה שתחי' אחות בבית החולים 'שערי צדק' ובתו של יבלחט"א הרב נח הרץ המפורסם כמי שקידש שם שמים בכל הליכותיו המתגורר במושב יסודות שהיה טייס ישראלי לפני למעלה מארבעים שנה שנפל בשבי הסורי, אושפז לאחר שרגלו נקטעה ואחרי שמונה וחצי חודשים שוחרר במסגרת עסקת חילופי שבויים בין ישראל לסוריה.

בצעירותו למד שמואל אהרן ז"ל בתלמוד תורה ברמות, ובישיבה לצעירים קנה את תורתו בישיבת "עטרת שלמה אריה" בירושלים שם עלה ונתעלה במעלות התורה והיראה. לאחר מכן המשיך בישיבה הגדולה ישיבת עטרת שלמה בקרית הישיבה בראשון לציון שם היה תלמיד בשיעור א'.

חבריו מספרים ל'בחדרי חרדים' על דמותו וממאנים לעכל את הבשורה הנוראה, "היה בחור שטייגעניסט, אציל ועדין נפש וצדיק, שישב ולמד סדרים על גבי סדרים, היה נעים שיחה, חבל על דאבדין, קשה לנו מאוד לעכל את הבשורה הקשה".

שמוליק ז"ל משמאל בלימוד בקפסולה בישיבת 'עטרת שלמה'. צילום: שוקי לרר

אחד מבני המשפחה מספר גם בתקופת הסגר שלא היה ישיבה הגיע יחד עם אחיו לשהות במחיצת סבו הרב הרץ במושב יסודות שם ישב ולמד מרחוק, וכך גם כשלמדו בקפסולות הוא היה יושב ולומד כל העת.

אמו שתחי' המשמשת כאחות בבית החולים 'שערי צדק' עודכנה על הבשורה הקשה וחיכתה לו בבית החולים אך שם למגינת לב נאלצו לקבוע את מותו.

הותיר אחריו את הוריו שיחי', אחיו וחבריו הרבים. 

מדובר באסון קשה בבין הזמנים תש"פ ואסון שני בשכונת רמות בירושלים לאחר האסון הנורא ביום חמישי של האברך הצעיר הרב עקיבא קראוס ז"ל מחשובי אברכי כולל 'מגדל עוז' שטבע במימי הכנרת בגיל 24 בלבד.

לאחר צילום CT הושג בס"ד וויתור נתיחה ונמנע ירידה למכון באבו כבירץ מסע הלוויה בשעה 10:00 הבוקר בהר המנוחות בבית הספד של ח"ק קהילת ירושלים שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

זירת האירוע הקשה

שמואל אהרן גליק ישיבת עטרת שלמה שכונת רמות נח הרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד