ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
הזוי ומפתיע

לאחר עשרים שנה כצמח - חזרה לתפקוד מלא בזכות הקורונה

אישה ירושלמית אשר חלתה תקופה ארוכה במחלה קטלנית, נדבקה לאחרונה בנגיף הקורונה • לאחר שהייתה מורדמת ומונשמת וכולם כבר התייאשו, הצליחה להתאושש מהקורונה ומהנגיף הקטלני שקונן בגופה גם יחד • איך הצליחה לקום על רגליה לאחר עשרים שנה של חולי? וכיצד הבריאה משני המחלות? הסיפור המלא והמפתיע

לאחר עשרים שנה כצמח - חזרה לתפקוד מלא בזכות הקורונה
מחלקת קורונה באיכילוב צילום: Yossi Aloni/Flash90

הסיפור המפתיע מתחיל באשה ירושלמית, אשת תלמיד חכם גדול, אשר לקתה בנגיף קטלני לפני כעשרים שנה. הנגיף קינן בגופה ועשה בו שמות. חלק ניכר ממערכות גופה קרסו והיא שכבה במיטה, במשך עשרים שנה, ללא יכולת פיזית לקום ממנה, או לתפקד כראוי, היא בקושי אכלה ותפקודה היה אפסי כשהיא שרויה במצב קשה, אך לא נמצא מרפא למחלתה, גם הרופאים כבר נואשו מהמצב ולא מצאו פתרון.

לאחרונה עם התפשטות נגיף הקורונה, אישה זו נדבקה אף היא בנגיף הקורונה, והמצב שבו הייתה שרויה, הלך והחמיר ומכיוון שכבר הייתה חולה במחלה אחרת והוגדרה 'בקבוצת סיכון', נואשו כולם מהמצב ולא נתנו תקווה לחייה. אך התפילות לא פסקו וקרוביה המשיכו לקרוע שערי שמים.

כאמור, הסיכויים שתשרוד שאפו לאפס, הבעיות הרפואיות היו רבות, מכף רגל ועד ראש, וכשכל זה התווסף יחד עם נגיף הקורונה, שפגע בה באלימות, המצב לא בישר טוב. כאשר הגיעה אותה אישה, למצב שהייתה כבר מורדמת ומונשמת, לא הרבה נתנו לה סיכוי.

בעיתון 'יתד נאמן' שם הובא הסיפור נכתב: כי לאחר תקופה לא פשוטה, בבית החולים במצב מייאש, הצליחה בסייעתא דשמיא להתאושש ולהתעורר, גופה נלחם בצורה מוצלחת בנגיף הקורונה שהשתולל בגופה, והיא הצליחה לקום ממיטתה, לתדהמת כולם.

היא הבריאה לחלוטין גם מהמחלה הקטלנית שקיננה בגופה, הצליחה לעמוד על רגליה, והחלה לתפקד כאחד האדם, וכיום היא בריאה ושלמה לחלוטין. השמחה הייתה רבה וכל משפחתה ומכריה לא הפסיקו להודות על המצב שהתהפך לטובה בצורה הפלאית ביותר.

הרופאים היו מופתעים עד מאוד וכך גם המשפחה אשר לא הבינו מה מתרחש, וכיצד היא לפתע הולכת כרגיל, הרופאים החלו לחקור את המצב, וערכו סדרת בדיקות מקיפה, לאחר גמר הבדיקות התברר המצב, נגיף הקורונה היה כ"כ קטלני בגופה עד ש"אכל" את הנגיף הקודם שהתחולל בגופה וקינן שם כעשרים שנה, וירוס הקורונה 'השתלט' על הנגיף 'שלה' והשמיד אותו.

כאשר הקורונה חלפה, נעלמו מגופה גם תסמיני הנגיף שפעל בה עד כה, לא היה גבול לשמחה שפקדה את המשפחה והם החליטו לפרסם את הנס הגדול שאירע להם.

"אפילו חרב חדה מונחת על צווארו של אדם, אל יתייאש מן הרחמים" שנשמע רק בשורות טובות. 

 

נס קורונה מחלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד