י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
משבר התקציב

מקלב מאשים: נתניהו וגנץ פועלים ממניעים אישיים

המשבר הפוליטי: סגן השר ח"כ אורי מקלב תוקף את המאבקים הבלתי נגמרים בין ראש הממשלה נתניהו ובני גנץ וטוען כי הם פועלים ממניעים אישים • על התקציב אומר מקלב כי הוא תומך בהחלטת נתניהו להביא תקציב חד שנתי • וגם: הסיכוי לבחירות "האיומים הם מסרים בלבד"

מקלב מאשים: נתניהו וגנץ פועלים ממניעים אישיים
מקלב צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

הקרב הפוליטי שעלול להוביל לבחירות בעוד כשבועיים: סגן השר אורי מקלב תומך בעמדת ראש הממשלה להפר את ההסכם, ומאשים כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן בני גנץ פועלים ממניעים אישיים.

בשיחות שקיים בימים האחרונים אמר סגן השר מקלב, "אנחנו תומכים בתקציב חד שנתי, גם כל גורמי המקצוע תומכים זה בוודאי כולל את אנשי האוצר, אבל אנחנו תכף מאבדים את זה - זה לא נכון כבר להגיד עכשיו תקציב חד שנתי, אנחנו כבר אחרי זה".

מקלב מסביר כי "הויכוח המקצועי על דו שנתי זה שתקציב חד שנתי נותן את יכולת לתמרן מול דו שנתי שיש לה יותר יציבות, אבל אנחנו כבר אחרי ספטמבר אז על מה הויכוח בכלל, חייבים תקציב מהיר".  אמר סגן השר.

הוא הוסיף כי "יש עשרות פרוייקטים שהמדינה השקיעה בהם שנים, ברשות המקומיות, ברווחה, בחינוך שילכו לאבדון", מקלב טוען כי "אם זו החלטה פוליטית אישית ולא מקצועית קשה מאוד להשפיע".

סגן השר ציין עוד כי "אנחנו עושים הכל מול שני הצדדים למנוע את הבחירות",תוך  שהוא תוקף את גנץ ונתניהו בטענה כי "אם הם פועלים ממניעים אישים קשה לפעול", מקלב מעריך כי "ככל שהם אומרים שהם רוצים בחירות זה לא ילך לבחירות", לטענתו "אלו מסרים בלבד".

אורי מקלב ביבי נתניהו בני גנץ בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד