י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
תקציב לחגים

גנץ תוקף: נתניהו רוצה בחירות כדי לשפר את מצבו המשפטי

בישיבת שרי מפלגת 'כחול לבן' תקף היו"ר גנץ בחריפות את נתניהו והאשימו בהקדמת הבחירות במטרה להציל את מצבו המשפטי • על משבר התקציב אמר "לא נזוז מההחלטה" "יש רק שני אנשים שרוצים בחירות מול תשעה מיליון אחרים" • בליכוד השיבו במתקפה: ״גנץ לא רצה לבוא היום לבית ספר״

גנץ תוקף: נתניהו רוצה בחירות כדי לשפר את מצבו המשפטי
גנץ ונתניהו בישיבת הממשלה, בעבר צילום: אוליבר פיטוסי פלאש 90

יושב ראש כחול לבן בני גנץ תוקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו וטוען כי הוא דוחף לבחירות בכדי לשפר את מצבו האישי והמשפטי, גנץ מוסיף ומתבצר בעמדתו על העברת תקציב דו שנתי.

בישיבת שרי כחול לבן הבוקר (ראשון) אמר השר בני גנץ, "כשיורים עלינו טילים מבחוץ אנחנו מתאחדים וגם כשיש משבר פנימי ענק כמו הקורונה - חייבים אחדות לא פחות. זה אתגר שמגיע אחת ל-100 שנים. אנחנו מנסים למנוע את הפילוג, השנאה וההסתה ולכן אנחנו בממשלה. שאף אחד לא יתבלבל".

"שלא יהיה לאף אחד ספק", הבהיר גנץ, "כחול לבן גאה על הכניסה לממשלה, זיהינו שעה קשה והתגייסנו למלחמה אמיתית על החברה הישראלית, על הכלכלה, על המובטלים, על העצמאים, על משפחות שיהיה להן עם מה ללכת למכולת", הוא מדגיש "מעולם לא הצטערתי ולא אצטער על עשיית הדבר הנכון לטובת מדינת ישראל". 

כאמור, גנץ מוסיף להתבצר בעמדתו לגבי העברת התקציב, כשהוא אומר "אין אף כלכלן שתומך בתקציב לחגים. זה קשקוש. צריך להגיד את האמת- אנחנו רוצים תקציב למדינה והם רוצים תקציב פוליטי. אנחנו רוצים לפתור את בעיות המשק והחברה, זו הסיבה שאנחנו מתעקשים ולא תהיה תזוזה".

בדבריו מתח גנץ ביקורת קשה כלפי ראש הממשלה נתניהו, ואמר: "יש רק שני אנשים שרוצים בחירות ותשעה מיליון שלא רוצים ולא צריכים. אין אמת אחרת", הוא תקף "אחד רוצה לשפר את מצבו הפוליטי והשני את מצבו המשפטי והאישי".

בליכוד לא נשארו חייבים ואמרו "גנץ לא רצה לבוא היום לבית ספר" בתגובה חריפה מטעם סיעת הליכוד לגנץ נאמר: "במקום לבוא לממשלה ולאשר תקציב של 8.5 מיליארד שקלים לאזרחי ישראל, בני גנץ שוב לא רצה לבוא היום לבית ספר. גנץ, אזרחי ישראל לפני הכל - תאשר את התקציב עוד היום".

קורונה בחירות בני גנץ בנימין נתניהו תקציב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד