ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

מיזם חדש: "עכשיו זה הזמן להתחזק"

ביוזמת ראש מחוז הדרום במכבי הגב' קרן שכטר יוצא לדרך מיזם- 'עכשיו זה הזמן להתחזק' ● במסגרת המיזם קוראת מכבי לחברים להיערך לאתגרי הבריאות הצפויים עם בוא החורף ולבצע בדיקות תקופתיות וטיפולי שגרה שהוזנחו במהלך הגל הראשון של הקורונה

מיזם חדש: "עכשיו זה הזמן להתחזק"
עכשיו הזמן להתחזק צילום: יח"צ

הגל הראשון הביא עמו חוסר וודאות, חשש ובלבול רב. ברגע אחד החיים נעצרו וכולנו שמרנו את כל האנרגיות כדי לשרוד. התוכניות לעתיד הוקפאו, כל טרדות היום יום נראו לפתע קטנות וחסרות משמעות, כי כשיש מלחמה- עסוקים רק בלשרוד. רק דבר אחד שכחנו, הקורונה אמנם השתלטה על חיינו בכל המישורים והתחומים, אבל הבעיות שלנו נשארו אותן בעיות והתקופה ההיא, בה עסקנו בלהתמודד עם הנגיף והזנחנו את שאר המישורים- לא העלימה אותן, כי אם להיפך, הן הלכו והתעצמו.

בין אם מדובר בטיפול רגשי לילד, תרפיה בעיסוק או טיפול בגמגום ובין אם טיפול ומעקב שגרתי במחלות כרוניות כסוכרת, לחץ דם, מחלת כליות, בדיקות שגרה תקופתיות- ככל שעובר זמן רב יותר ללא טיפול, המצב רק הולך ומחמיר.

חוסר הוודאות עדיין כאן, אבל יש דבר אחד שאנחנו יודעים בוודאות- שהקורונה כאן, במלוא עוצמתה ולא מתכוונת ללכת לשום מקום. כעת, כשאנו מודעים למצב ועם זאת, נערכים לחורף ועמו- גל נוסף שרק יתעצם ויתחזק עם הופעתה של השפעת, זהו הזמן לקחת לידיים את כל מה שהזנחנו, לטפל בבריאות שלנו, להמשיך את שגרת הטיפולים, הבדיקות והמעקב כדי שנגיע לחורף חזקים ומוכנים יותר. יתרה על כך שביצוע בדיקות ומעקב שוטף חשובים כעת יותר מתמיד, נוכחנו לדעת שכאשר שומרים על אורח חיים בריא, מבצעים בדיקות מעקב, דואגים לאיזון ומחזקים את המערכת- עולים הסיכויים לצלוח את אתגרי הקורונה בשלום.

לפיכך, יוצאת מכבי, בהובלתה של ראש מחוז הדרום הגב' קרן שכטר במיזם שקורא לחברים לבוא להתחזק, לבצע את הבדיקות והטיפולים שהופסקו בעקבות הקורונה, לחזק את המערכת, ולהכין את עצמנו לקראת בוא החורף.

במסגרת המיזם, מכבי מעודדת הקפדה יתרה על אורח חיים בריא, וקוראת לחברים לקבוע תורים לטיפולי שגרה וטיפולים משלימים, לבצע בדיקות מעקב, לטפל במחלות כרוניות ולחזק את המערכת החיסונית כי כעת זהו הזמן הכנון ביותר להתחזק!

פרויקט זה מתווסף למגוון פרויקטים שמובילה ראש מחוז הדרום ומהווה המשך למיזם שהקים המחוז- "מהיום למחר בריא" שקרא לחברים להקפיד על אורח חיים בריא ולבצע בדיקות שגרה. מחוז הדרום של מכבי קורא גם כעת לשינוי תפיסה, לראיית העתיד ולהקדמת רפואה למכה- לטפל במחלות לפני שהן מתרחשות ולהיערך לקראת העתיד תוך שמירה והקפדה על אורח חיים בריא, כי חברי מכבי יודעים- בזמן אמת רק מכבי!

מכבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד