ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
763 חולים ביממה

מספר הנפטרים מקורונה מזנק ל-600

מספר חולי הקורונה ממשיך לעלות, אך באופן מתון, ככל הנראה בצל מספר הבדיקות הנמוך בסוף השבוע • משרד הבריאות מעדכן הערב כי מספר החולים הפעילים עומד 25,554, מספר הנפטרים זינק ל-600 • כל הנתונים

מספר הנפטרים מקורונה מזנק ל-600
צוות רפואי במחלקת קורונה באיכילוב צילום: Yossi Aloni/Flash90

763 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה, ומאז חצות אובחנו 254 חולים חדשים, בכך עלה מספר החולים מתחילת ההתפרצות הנגיף בארץ ל-82,670. כך עולה מנתוני משרד הבריאות שפורסמו הערב (ראשון). על פי הנתונים, אמש בוצעו 8,596 בדיקות בלבד לחשודים כחולי קורונה. יש לציין, כי מספר החולים הנמוך נובע מכמות הבדיקות שירדה משמעותית במהלך סוף השבוע.

מספר החולים הפעילים עומד נכון להבוקר, על 25,554. מספר המונשמים ממשיך לעלות ועומד כעת על 118 חולים הזקוקים למכונת הנשמה - עלייה של 11 חולים במספר המונשמים מאז אמש - מתוך 393 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. ארבעה חולי קורונה נוספים נפטרו מאז אמש בשעות הערב, כך שמספר הנפטרים עומד על 600 . 57,514 חולים החלימו עד כה מהנגיף.

בתוך כך, קבינט הקורונה התכנס היום בצהריים לאישור תכנית סיוע ואישור תקנות והגבלות נוספות. כפי שפורסם מוקדם יותר, לא אושרה לבסוף תכנית סיוע ורק התקנות עמדו להצבעה. בין התקנות שאושרו, רופא מחוזי של משרד הבריאות יוכל לסגור מקום עבודה שאובחן בו חולה קורונה לשלושה ימים, נסיעה ברכב תוגבל ל-2 אנשים מלבד הנהג ותפילות יתאפשרו לעד עשרה אנשים בשטח סגור. 

מוקדם יותר היום חתם מנהל הרכש במשרד ביטחון, בשיתוף עם משרד הבריאות ועל-פי הנחייתו,על הסכם עם חברת "מיי הריטג'" להכפלת היקפי הבדיקות ביום מ-10,000 ל-20,000. שר הביטחון בני גנץ ביקר הבוקר במעבדות החברה יחד עם אבי דדון, ראש מנהל הרכש במשרד הביטחון, שהוביל את המהלך. במפגש הציגו לשר, גלעד יפת מנכ"ל החברה ואסף יונגר מנהל המעבדה, את המכשור המתקדם והאופן בו פועלת המעבדה ותיארו את פעילותם בקורונה.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד