ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"השראה לעוצמה נשית"

האלמנה החרדית שנשארה עם 8 ילדיה; זכתה לשיחה מהשרה

שטערני וולף, שליחת חב"ד בהנובר-גרמניה שאיבדה את בעלה, הרב בנימין וולף, בזמן מגפת הקורונה, והחליטה להישאר שם לבדה עם 8 ילדים, ולהמשיך את שליחותם המשותפת, זכתה היום לשיחת זום עם שרת התפוצות מישראל

האלמנה החרדית שנשארה עם 8 ילדיה; זכתה לשיחה מהשרה
אילוסטרציה צילום: unsplash

שטערני וולף, שליחת חב"ד בהנובר-גרמניה, אשר איבדה את בעלה, הרב בנימין וולף ז"ל, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, החליטה להישאר שם לבדה עם שמונת ילדיה ולהמשיך את שליחותם המשותפת.

בשיחה שקיימה עמה היום שרת התפוצות עומר ינקלביץ' מ'כחול לבן', היא סיפרה על התמודדות המשפחה והקהילה עם פטירת בעלה.

שטרעני מספרת: "לפני שבנימין בעלי נפטר, העבודה שלנו התחלקה 50%-50%. היום אני עושה 100% למטה והוא 100% למעלה. זה לא יאומן. אנחנו 15 שנה פה בהנובר, מחפשים ומחכים להגיע למבנה קבע. רק עכשיו, באופן ניסי ביותר הגענו למצב שבו אנחנו עומדים בפני חתימה על חוזה. אז לצערי הוא לא זכה לזה, אבל אנחנו נקרא למבנה 'בית בנימין', כדי שבהנובר לא יהיה רק קבר שלו, אלא גם חיים. 'והחי יתן אל ליבו'."

השרה ינקלביץ' אומרת כי "שטערני, היא השראה לעוצמה נשית ולשליחות יהודית אמיתית כנגד כל האתגרים. אנחנו כנשים עוברות דרך לא פשוטה, לפעמים אפילו מורכבת, ולראות אישה כמוך שלמרות הדרך הקשה שעוברת ממשיכה להוביל, להנהיג ולקדש שם שמיים, זה נותן הרבה כוחות".

בשיחה המרגשת שהייתה ביניהן, סיפרה שטערני על התמודדות המשפחה והקהילה עם פטירת בעלה, ואמרה: "זה שנשארתי זה דבר אחד. אבל זה ששרת התפוצות בארץ הדגישה את זה וראתה לנכון שזה דבר גדול-  הייתה לזה השפעה אדירה גם כאן באופן מקומי וגם בעולם".

בנימין וולף עומר ינקלביץ קורונה שטערני וולף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד