ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
יש בכם הכוח לתת כוח עצום

מזלות אריה: זו ההזדמנות לעשות שינוי ולהכין יעדים יפים

לקראת חודש אלול שמזלו בתולה, וימיו האחרונים של חודש אב הלא הוא מזל אריה • הזדמנות גדולה לאריות לחשוב לפני סיכום השנה מה נכון לעשות? ומה כדאי לשנות? כעת זה הזמן לתת כוח עצום לבני משפחותיכם • מהי הגדלות של האריות?

מזלות אריה: זו ההזדמנות לעשות שינוי ולהכין יעדים יפים
shutterstock

אנו נמצאים בימים אחרונים של חודש אב, מזל אריה. המחצית השניה של החודש.

טו' באב ימים טובים לישראל ובכלל לפני פרידתנו מחודש זה וההכנה לאלול (מזל בתולה) נסכם את מהות ותיקון בני ובנות המזל. כפי שכתבתי בפעמים הקודמות על מזל זה, מזל הניחן במנהיגות, בכוח ההובלה והדיבור הבונה והחיובי. זה מסר אדיר של ימים גדולים אלו כהכנה לחודש הרחמים והסליחות.

תיקון המידות בימי האריה הם לקחת את כוח המנהיגות והדיבור לברית כרותה לשפתיים, הימים האלו יש בהם כוח אדיר לכל המזלות לעשות את שינוי כוח הדיבור המיוחס לאנרגיה הזו. לימים הללו.

כאן המקום לציין את ההבדל בין האריה הגבוה המנהיג לבין האריה הנמוך השתלטן, בין האריה הדורסני לחמלן, לעתים הקו דק, והוא משנה עולמות.

כהכנה לחודש אלול שמזלו בתולה, אני ממשילה זאת לנווט בטיסה שלפעמים סטיה ולו הקטנה ביותר משנה יעד. זו ההזדמנות שלכם אריות להאט ולחשוב לפני סיכום השנה, מה נעשה נכון, ומה ניתן לשנות. יש בכם הכוח לתת כוח עצום כעת לבני משפחותיכם, בני זוג וכו' להתמלא בהתחדשות ...לדבר נכון, חיובי ומדויק.

אלו שישכילו בשבוע הקרוב להכין לעצמם וליקיריהם יעדים יפים. חלומות וחזון חיובי ירוויחו בגדול . רוב בני מזל אריה ובפרט אלו שכבר חגגו יום הולדת, הטעינו מצברים ויש לכם כוח השפעה ענק! האירו את הסובבים אתכם כי יש בכם אור גדול בימים אלו.

ישנו תיקון נוסף, האריה הידוע בחשיבה גדולה צריך להביט אל המזל שלפניו וללמוד קצת על הירידה לפרטים.

הגדלות של האריות זה לראות את כל התמונה, אך תמיד יש רמז מהמזל הרציף קדימה, מזל בתולה שעליו עוד נכתוב ונתמקד בשבועות הקרובים.

אריות לקראת חודש הסליחות, בני ובנות מזל זה סלחנים בקלות, הסוד ללבם הוא לדבר ישירות. (סחור סחור מטלטל אותם מאוד) לאמהות שילדיהם אריות, זהו טיפ חשוב, העצימו את הטוב שלהם, מקדו את הערותיכם בקצרה, הם יבינו את המסר. החשוב ביותר, לא לבייש אותם. (זה הכלל נכון וחינוכי לכל המזלות) בני מזל זה יכולים לקבל את הביקורת הנוקבת תהיה אשר תהיה כשהיא מכבדת, לעתים ילדים אלו יכולים להפוך למרדנים אם הולכים איתם ראש בראש, כדאי לפנות הרבה להיגיון הלוגי בשיח איתם.

מאת: שרה חיה חגירה, יעוץ והכוונה אישי, זוגי ועסקי.

מזלות אסטרולוגיה אריה אב אלול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד