י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הבחירות לנשיאות

טראמפ אסף כספים לקמפיין בבית חברו היהודי שנפטר מקורונה

טראמפ השתתף אתמול במסיבת גיוס כספים פרטית שנערכה בבית חברו היהודי שנפטר מקורונה, לקראת הבחירות הקרובות על הנשיאות. הבאים בשערי המקום יכלו לבחור בתשלום על כניסה בלבד ועד ארוחה כולל שיחה אישית ותמונה עם הנשיא בסכום של רבע מיליון דולר

טראמפ אסף כספים לקמפיין בבית חברו היהודי שנפטר מקורונה
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ השתתף אתמול (ראשון) במסיבת גיוס כספים פרטית בביתו של חברו היהודי מניו ג'רזי, שנפטר מנגיף הקורונה באפריל האחרון.

סטנלי צ'רה היה מנהיג של הקהילה היהודית הסורית של ניו יורק. מדיווחים שפורסמו באפריל נמסר כי טראמפ בשלב מסוים יעץ לצ'רה ולאשתו, פרידה, לעזוב את ביתם בעיר ניו יורק, ולעבור לדיל בניו ג'רזי כדי להימלט מהתפשטות הנגיף, אך זה לא עזר לתורם הדגול למוסדות תורה וחסד, והוא נפטר מנגיף הקורונה.

אתמול נערך ערב התרמה למטה הבחירות לנשיאות בעיירה דיל בניו ג'רזי, כשכניסה עלתה לאורח עד 250,000$ ויותר. האירוח כלל פגישה עם טראמפ בשולחן עגול, צילום תמונות עם האזרח מספר אחת. בין התומכים היו עשרות עשירים חרדים. המחירון: 5,600 דולר מחיר כניסה, 35,000 דולר - תמונה עם הנשיא ו-250,000 דולר עלות החבילה המושלמת הכוללת, שולחן ערוך כיד המלך, שיחה אישית עם הנשיא טראמפ כולל תמונה עמו.

זאת לא הפעם הראשונה שהמשפחה אירחה ערב התרמה למען טראמפ, היא אירחה ערב שכזה גם כאשר התמודד לנשיאות בשנת 2016. צ'רה, היה איש נדל"ן בעיר ניו יורק, ותומך בקמפיין הנשיאות של טראמפ לו תרם מאות אלפי דולרים.

דונלד טראמפ גיוס כספים בחירות לנשיאות ארה"ב 2020 סורית קהילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד