י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חיזוק הרשימה

ח"כ יעלון: "איילנד בדרך אלינו"; האלוף: "להד"ם"

ראש המל"ל לשעבר מכחיש שקיבל הצעה מיעלון להצטרף למפלגת תל"ם. ח"כ יעלון למקורביו: "יש הבנות" • לדבריו: "חד־משמעית הולכים לבחירות", והוא נערך בהתאם

ח"כ יעלון: "איילנד בדרך אלינו"; האלוף: "להד"ם"
יעלון מצביע צילום: באדיבות המצלם

האם איש צבא בכיר נוסף יעשה את דרכו אל הפוליטיקה, הכנסת והאופוזיציה? תלוי את מי שואלים. בין יו"ר תל"ם ח"כ משה (בוגי) יעלון ובין האלוף (מיל') גיורא איילנד, שעמד בעברו בראש המועצה לביטחון לאומי, התקיימו לאחרונה מגעים בניסיון לצרפו למפלגתו של יעלון לקראת הבחירות הבאות.

בעוד שיעלון טען בפני אנשיו כי המגעים מתקדמים, איילנד בשיחה אמש עם "ישראל היום" מכחיש את הדברים כפוליטיקאי מיומן. בשיחה פנימית וחשאית שערך יעלון בתחילת השבוע שעבר עם אנשיו, ושאת פרטיה אנו חושפים כאן, עדכן הח"כ את צמרת מפלגת תל"ם כי "יש הבנות מול גיורא איילנד להצטרפותו למקום השני ברשימת תל"ם". זאת, במסגרת ההיערכות לבחירות שלדעתו מתקרבות וכבר נראות באופק.

כמו כן, על פי הדיווח יעלון ניסה לגייס גם את אורלי בר-לב ואמיר השכל – ונדחה. כך מפרסמת דניאל רוט אבנרי ב"ישראל היום".

לפי גורם המעורה בפרטים, הבהיר יעלון לאנשיו, כי "חד־משמעית הולכים לבחירות". לכן הוא נערך לחיזוק רשימתו, שעדיין פועלת כעת במסגרת מה שנותר מהאיחוד בין יש עתיד לתל"ם. איילנד, נזכיר, שימש בעברו בין היתר כראש אגף מבצעים וראש אגף תכנון, ועמד בראש המועצה לביטחון לאומי.

יעלון בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד